Opgelost door Media Markt: Terrugave van mijn geld

Gejo

Ik heb na uitgebreide voorlichting en hard sparen een devolo gekocht om ons wifi bereik te verhogen in huis. Deze heb ik 24 december gekocht als ons kerstkado en s 'avonds gelijk de boel installeren. Dit was heel simpel was mij vertelt. 25 december contact gehad met de provider en na een uur bezig te zijn geweest blijkt dat de modem stuk is en op zaterdag een nieuwe modem gekregen en het wifi bereik was uitstekend.
Zondag 28 december brengen wij de devolo weer terug want hij was niet nodig, maar ik krijg mijn geld niet terug en wel een tegoed bon!!!!!!!!!!!!! Ik wil geen bon maar mijn geld en niemand heeft mij hier op gewezen en later blijkt het op de bon te staan.
Ik heb helemaal niets nodig van de mediamarkt alleen ik wil mijn geld terug.

Ik wil van die bon af en gewoon mijn geld terug namelijk 88,99 euro

Media Markt
    Geachte heer/mevrouw Verhoog,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat het omruilen van de devolo niet naar wens is verlopen. Excuses voor het ongemak.Na het lezen van uw klacht heb ik deze voorgelegd bij Media Markt Nieuwegein met het verzoek spoedig contact met u op te nemen. Wij vertrouwen erop dat Media Markt Nieuwegein uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Gejo
    Snelle oplossing en ik heb mijn geld gekregen

Gejo

Ook een klacht indienen over Media Markt?