Klacht Media Markt: terug bellen ho maar!!!

Suusje42

ik heb net voor de kerstdagen 2 cadeautjes gekocht die volgens een bevestiging op 24 december geleverd zou worden, dat is helaas niet gebeurd erg jammer. een aantal dagen later ben ik gebeld door iemand van de media markt die voor mij een oplossing zou hebben, ik kreeg een cadeaubon maar moest het bestelnummer opzoeken want dat had ik niet bij de hand. Die mevrouw zei mij dat ze me binnen 30 min terug zou bellen, we zijn nu bijna een week verder en ze heeft niet terug gebeld kwalijke zaak, ik heb zelf 2 keer gebeld en wordt eigenlijk gewoon afgewimpeld met " weet u wel hoeveel mensen hier werken ik kan u niet doorverbinden" ???? hebben jullie dan geen enkele afdeling die zich DE KLANTEN SERVICE mag noemen. Hoe gaan we dit oplossen , voor de 2e keer ben ik diep teleurgesteld in jullie firma, ik vind het alles behalve netjes om je gemaakte afspraken niet na te komen.

het zou heel fijn zijn als media hun belofte nakomt, dus mij terug bellen en een beloofde cadeaubon verstrekken,ik vind het niet netjes als je iets beloofd en het NIET nakomt, je slaat als media markt tot 2 keer toe de plank mis, misschien is het ook wel handig een telefoonnummer voor klachten enz vrij te geven.

Media Markt
    Beste mevrouw Matthijssen,

We vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent,

De dag dat u uw klacht met nummer 145173 op Klachtenkompas plaatste, heb ik contact met u opgenomen. U vertelde dat u op vakantie zou gaan en daardoor minder goed bereikbaar zou zijn.

Toen ik u een aantal keren probeerde terug te bellen, kreeg ik helaas geen gehoor. In het eerdere telefoongesprek waren we al wel tot een oplossing gekomen; namelijk dat u een cadeaukaart zou ontvangen als tegemoetkoming voor het ongemak en dat uw bestelling zo snel als mogelijk geleverd zou worden.

Zoals ik u in datzelfde gesprek ook vertelde, kan het een aantal dagen duren voor u de cadeaukaart ontvangt. Omdat de feestdagen er tussen zaten, zal uw cadeaukaart daarom nog naar u onderweg zijn. Uw bestelling is inmiddels ook bezorgd. Wij zijn in dezen onze afspraken naar u nagekomen.

Het nummer van onze klantenservice vindt u op onze website, rechtsboven onder het kopje 'Klantenservice'.

Charlena Kastelijn
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?