Klacht Media Markt: Terug storting

Klachtnummer
# 665144
Gebruiker
Pim koks
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Afgelopen zondag heeft mijn vriendin een iPhone 13 gehaald in Eindhoven Son maar ene Noor medewerker nummer 43598 heeft iets gedaan waardoor er opnieuw betaald moest worden, hierbij heeft zij gezegd dat het dinsdag er op moest staan hierbij staat er nog niks op, het gaat om een groot bedrag (791euro). Hierbij heeft mijn vriendin gister gebeld en heeft zij een grote mond gehad en is ze belachelijk gemaakt. Ik wil graag dat dit opgelost word

Afgelopen zondag heeft mijn vriendin online. Een telefoon besteld (iPhone 13) en betaald, wij moesten deze in de winkel ophalen maar door jullie fout moest het opnieuw worden betaald waardoor wij nu in de knoei zitten financiële vanwege 2x 791 euro betaald is en Er werd gezegd dat het vandaag er op moet staan. Ik heb thuis factuur en bonnetje liggen ik wil dat dit vandaag word geregeld. Want volgens de medewerkster moet het vandaag er op staan dus ik hoop het voor mediamarkt en als het niet er opstaat dat de verkoper ook dit krijgt te horen dat ze zich gewoon aan de regels moet houden en niet zegen het moet dinsdag er opstaan zeg dan 5 werk dagen

Gewenste oplossing

Dat het vandaag 31 mei terug word gestuurd en geregeld moet worden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen