Klacht Media Markt: Terugbetalen aankoopbedrag niet binnen 3 werkdagen.

Klachtnummer
# 384973
Gebruiker
Frank'sKlachtOverMediamarkt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb online een TV gekocht bij Mediamarkt op 31 Juli en de volgende dag de bestelling geannuleerd. De TV werd echter toch aangeboden door de transporteur en ik heb na raadplegen Mediamarkt- de TV niet aangenomen. De TV is ook netjes geretourneerd aan Mediamarkt (De transporteur had dit prima gedaan). Nu wacht ik inmiddels 2 weken op het terugstorten van mijn aankoop bedrag á € 999,- wat nog steeds niet is gebeurd- na herhaaldelijk contact met Mediamarkt via telefoon en mail.

De oplossing

Alles is OK- men dient alleen mijn aankoopbedrag terug te storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen