Opgelost door Media Markt: Terugbetaling €728,-

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 175834
Gebruiker
ady1
Datum
17 reacties

Details

De klacht

Op zaterdag 25-06 jl. heb ik online een tv besteld en betaald. De dag daarna kreeg ik een mail dat de tv naar Dynalogic was verzonden en ik de dag daarna gebeld en gemaild zou worden om een installatie-afspraak te maken. Dit is niet gebeurd, dus ik zocht op dinsdag 28-06 jl. contact met hen via Facebook en de afspraak werd op zaterdag 02-07 ingepland. Ik zou 's ochtends een track & trace ontvangen, maar dit was niet gebeurd dus ik belde Media Markt op. Ik kreeg Björn aan de lijn en hij zag dat de bezorging was geannuleerd, maar niet waarom. Ik heb de bestelling bij hem geannuleerd en daarna een nieuwe tv gekocht. Hij zou dit bevestigen, maar heeft dit niet gedaan. Ik heb de dag daarna gebeld en zijn collega Chantal zag dat de bestelling niet was geannuleerd en heeft de annulering er voor mij ingezet. Ze gaf aan dat de tv binnen vijf werkdagen teruggestuurd moet worden naar jullie. We zitten nu op de vierde werkdag en ik heb nog niks vernomen hierover. Ik wil mijn €728,- terug.

De oplossing

Ik wil mijn €728,- terug en dat mijn vertrouwen in de Media Markt weer hersteld wordt. Ik doe geregeld grote aankopen bij u, maar zie mezelf dit niet meer doen in de toekomst.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

17 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u al langere tijd wacht op de uitbetaling van uw aankoopbedrag. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Wij willen u verzoeken middels een reactie op dit bericht kenbaar te maken wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    Wij vernemen graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    ady1
    Datum
    Bedankt voor uw bericht. Ik ben op mijn werk en na 15:30 uur in de gelegenheid om op te nemen. Ik hoor van u.
  3. Auteur
    ady1
    Datum
    Zou u mij morgen rond 12:30 uur kunnen bellen, in verband met mijn werk?
  4. Auteur
    ady1
    Datum
    Ik heb twee mails van u ontvangen, waarin in één mail werd bevestigd dat u de tv retour ontvangen heeft en in de andere mail dat de aansluitapparatuur bij u is aangekomen. Daarna kreeg ik een mail waarin werd aangegeven dat ik €649,- (prijs tv) terugkrijg. Er wordt niks gezegd over de kosten voor de installatie, welgeteld €79,- . Dat geld wil ik ook terug natuurlijk. Ik heb zojuist zelf even met u geprobeerd te bellen, maar ik kreeg te horen dat uw afdeling om 17 uur gesloten is.
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Inderdaad was ik helaas niet meer bereikbaar na 17:00. Ik heb nagekeken of het volledige bedrag wordt uitbetaald. Zowel de 649 euro als de 79 euro zullen aan u worden uitbetaald. Ik verwacht dat u dit bedrag binnen enkele dagen op uw rekening heeft staan.

    Wij vernemen graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  6. Auteur
    ady1
    Datum
    Ik heb u vanochtend getracht te bereiken, maar kreeg continu een stem te horen die aangaf dat ik zometeen doorverbonden zou worden. Na 7 minuten heb ik opgehangen. Ik heb u zojuist wederom getracht te bereiken, maar u was met lunchpauze.

    Ik zou graag een bevestiging per mail ontvangen over de €79, -. Ook heb ik nog geen sms ontvangen over de tv die morgen geleverd wordt. Gaat dat wel goed? De tv is overigens €10,- afgeprijsd. Ik zou het verschil graag teruggestort krijgen.
  7. Auteur
    ady1
    Datum
    Ik ben overigens tot 17:30 uur aan het werk.
  8. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Vervelend dat u mij niet heeft kunnen bereiken. Betreffende de uitbetaling van de 79 euro heb ik u een e-mail gestuurd met de bevestiging.

    Betreffende de andere televisie zou ik graag van u vernemen wat het ordernummer is, deze kan ik helaas niet terugvinden bij uw eerdere orders.

    Wij vernemen graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  9. Auteur
    ady1
    Datum
    Bedankt voor uw bericht. Ik heb het aankoopbedrag inmiddels op mijn rekening ontvangen. Dank daarvoor. Ik vind het wel apart dat ik de creditfacturen pas ontving nadat ik mijn klacht had geplaatst. Erg toevallig. Het apparaat bleek dus al door u ontvangen te zijn.

    De tv die ik in de winkel heb aangeschaft, is afgelopen zaterdag geleverd.

    Ik sprak voorheen altijd vol lof over de Media Markt en heb dit ook vaak telefonisch en in de winkel kenbaar gemaakt, maar mijn vertrouwen is geschaad.
  10. Auteur
    ady1
    Datum
    Ik ben wederom aan het werk en niet telefonisch bereikbaar. Graag zie ik hier uw reactie tegemoet.
  11. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het fijn te vernemen dat u het aankoopbedrag inmiddels retour heeft ontvangen. Daarnaast geeft u ook aan de televisie te hebben ontvangen, omdat deze in de winkel was aangeschaft konden wij deze helaas niet in het systeem zien.

    Graag zouden wij u excuses aanbieden voor hoe uw bestelling is verlopen. Wij sturen u een kleine tegemoetkoming op ter compensatie. U zult deze binnen 2 weken ontvangen.

    Wij hopen de klacht hiermee alsnog op een positieve manier af te kunnen sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  12. Auteur
    ady1
    Datum
    Bedankt voor uw bericht. Wat attent van u dat u een kleine compensatie opstuurt. Dank daarvoor. Ik heb afgelopen woensdag een mail ontvangen dat de compensatie aan mij wordt uitbetaald, maar vanochtend heb ik een mail ontvangen met een activatielink voor een cadeaukaart. Krijg ik nu een cadeaukaart of krijg ik het op mijn rekening gestort? Ik heb van PostNL vernomen dat er iets klaarligt op een van hun locaties. Is dit de cadeaukaart? Zou u dit voor mij na willen gaan?
  13. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    De compensatie is in de vorm van een cadeaukaart, deze wordt per post verstuurd en zal dus naar verwachting niet op de PostNL locatie liggen. Ik ga er vanuit dat deze binnen 2 weken bij u thuis afgeleverd zal worden.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  14. Auteur
    ady1
    Datum
    Ik heb de cadeaukaart inmiddels ontvangen.

    Toen ik de tv kocht, gold de cashback-actie waarbij men €12,50 terug zou krijgen voor elke €100,- die men zou besteden. Ik heb mij geregistreerd voor deze actie en gister kreeg ik een mail dat mijn aanvraag niet in behandeling genomen kan worden, omdat het actieproduct niet op de aankoopbon vermeld staat. Ik heb deze bon bij de aankoop gekregen. Hoe kan het dan dat deze bon niet goed genoeg is?
  15. Auteur
    ady1
    Datum
    Ik heb zojuist een mail ontvangen, dat mijn aanvraag alsnog is gehonoreerd. U kunt mijn vorige bericht als niet verzonden beschouwen. Mijn excuses voor het ongemak.
  16. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het goed te vernemen dat uw aanvraag alsnog gehonoreerd is. Wij hopen dat u tevreden bent over de afhandeling. Indien u tevreden bent over de geboden oplossing willen wij u vragen de klacht te sluiten.

    Indien er nog vragen of onduidelijkheden zijn vernemen wij dat uiteraard graag.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  17. Auteur
    ady1
    Datum
    Ik ben tevreden en sluit de klacht. Bedankt voor de wijze waarop mijn klacht is afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ady1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?