Opgelost door Media Markt: Terugbetaling na annulering bestelling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 125722
Gebruiker
RBronke
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 26 juni heb ik bij mediamarkt een vaatwasser besteld en betaald, op 27 juni heb ik deze bestelling geannuleerd. Tot op heden heeft er geen terugbetaling plaatsgevonden. 3 x contact gehad met de klantenservice, maar die kunnen niet vertellen wanneer het geld word terugbetaald.

De oplossing

Direct terugbetaling van € 698,99

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Bronke,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is vervelend te vernemen dat uw aankoopbedrag tot op heden nog niet uitbetaald is. Hiervoor onze welgemeende excuses. Na overleg met onze administratie zal het aankoopbedrag vandaag aan u uitbetaald gaan worden en zou dit volgende week op uw rekening bijgeschreven moeten zijn. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik dit graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
  2. Auteur
    RBronke
    Datum
    Beste Mediamarkt,

    Na telefonisch contact had ik even de hoop op een goeie afwikkeling, helaas vandaag een teleurstellende uitkomst.

    Eerst ontvang ik een mailtje met een kadobon te compensatie, heel erg fijn natuurlijk, maar helaas nog geen terugbetaling.

    Daarna een mail met een bericht over terugbetaling van 86,71.
    Op zich vreemd, dan zie ik op de creditkaart een terugbetaling van 612,28.
    Kan ik hieruit opmaken dat Mediamarkt zichzelf een korting van 86,71 heeft gegeven van mijn geld?
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Bronke,
    Bedankt voor uw reactie. De scheiding van de bedragen heeft te maken met het product a € 612,28 en de inbouwservice a € 86,71. Beide bedragen zijn inmiddels naar u overgemaakt.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
  4. Auteur
    RBronke
    Datum
    Beste Mediamarkt,

    Alle bedragen zijn inmiddels teruggestort, bedankt voor de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,
    Ronald Bronke

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RBronke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen