Opgelost door Media Markt: Terugbetaling na annulering bestelling

RBronke

Op 26 juni heb ik bij mediamarkt een vaatwasser besteld en betaald, op 27 juni heb ik deze bestelling geannuleerd. Tot op heden heeft er geen terugbetaling plaatsgevonden. 3 x contact gehad met de klantenservice, maar die kunnen niet vertellen wanneer het geld word terugbetaald.

Direct terugbetaling van € 698,99

Media Markt
    Geachte heer Bronke,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is vervelend te vernemen dat uw aankoopbedrag tot op heden nog niet uitbetaald is. Hiervoor onze welgemeende excuses. Na overleg met onze administratie zal het aankoopbedrag vandaag aan u uitbetaald gaan worden en zou dit volgende week op uw rekening bijgeschreven moeten zijn. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik dit graag van u.
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
    Beste Mediamarkt,

Na telefonisch contact had ik even de hoop op een goeie afwikkeling, helaas vandaag een teleurstellende uitkomst.

Eerst ontvang ik een mailtje met een kadobon te compensatie, heel erg fijn natuurlijk, maar helaas nog geen terugbetaling.

Daarna een mail met een bericht over terugbetaling van 86,71.
    Op zich vreemd, dan zie ik op de creditkaart een terugbetaling van 612,28.
    Kan ik hieruit opmaken dat Mediamarkt zichzelf een korting van 86,71 heeft gegeven van mijn geld?
    Media Markt
    Geachte heer Bronke,
    Bedankt voor uw reactie. De scheiding van de bedragen heeft te maken met het product a € 612,28 en de inbouwservice a € 86,71. Beide bedragen zijn inmiddels naar u overgemaakt.
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
    Beste Mediamarkt,

Alle bedragen zijn inmiddels teruggestort, bedankt voor de afhandeling.

Ronald Bronke

RBronke

Ook een klacht indienen over Media Markt?