Klacht Media Markt: Terugnemen defect product.

monique

Dd. 6.9.2015 een mar.gigaview 545 wirel. € 79,99 gekocht. Deze is maart dit jaar kapot gegaan. Deze heeft vestiging Tilburg toen omgeruild voor een nieuwe, deze is echter nu ook weer kapot (zelfde euvel). Het product heeft een garantie van 2 jaar, maar het antwoord was NEE (geen geld retour) want je hebt geen garantie op het product maar op je aankoopbon. Raar. Toen (maart 2017) de keuze geld of nieuw poduct. Als ik dit van te voren geweten had, dan had ik het geld genomen en in de winkel een nieuwe gekocht, want dan heb je wel garantie. Rare gang van zaken en zekers niet klantvriendelijk.

Geld retour, 79,99.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw product gebreken vertoond. Wij hebben uw klacht doorgezet naar MediaMarkt Tilburg en hen verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en indien mogelijk een oplossing aan te bieden.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland
    Media Markt

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben zojuist een terugkoppeling ontvangen van MediaMarkt Tilburg. Zij hebben ons aangegeven dat de garantie op een product loopt vanaf de aankoopdatum en niet vanaf het moment dat uw product is omgeruild. Tevens gaf de klantenservice ook aan dat uw product nu buiten de levensduur valt. Helaas kan de klantenservice om die reden buiten de garantie niets meer doen.

Excuses voor het ongemak.

Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland

monique
Geen oplossing. Zit nog steeds met een kapot product. Ze hadden mij in maart de keuze moeten geven van geld retour zodat ik een nieuw product met een nieuwe aankoopbon had kunnen nemen, maar nee want zo zijn de instructies niet. Ze hadden mij als klant dit verhaal van de garantie gewoon mede moeten delen, maar ja onbekwaam personeel (schooljeugd, en dan druk ik me eigen netjes uit). Zeer klant onvriendelijk.

Ook een klacht indienen over Media Markt?