Klacht Media Markt: Terugnemen defect product.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 279877
Gebruiker
monique
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Dd. 6.9.2015 een mar.gigaview 545 wirel. € 79,99 gekocht. Deze is maart dit jaar kapot gegaan. Deze heeft vestiging Tilburg toen omgeruild voor een nieuwe, deze is echter nu ook weer kapot (zelfde euvel). Het product heeft een garantie van 2 jaar, maar het antwoord was NEE (geen geld retour) want je hebt geen garantie op het product maar op je aankoopbon. Raar. Toen (maart 2017) de keuze geld of nieuw poduct. Als ik dit van te voren geweten had, dan had ik het geld genomen en in de winkel een nieuwe gekocht, want dan heb je wel garantie. Rare gang van zaken en zekers niet klantvriendelijk.

De oplossing

Geld retour, 79,99.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw product gebreken vertoond. Wij hebben uw klacht doorgezet naar MediaMarkt Tilburg en hen verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en indien mogelijk een oplossing aan te bieden.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben zojuist een terugkoppeling ontvangen van MediaMarkt Tilburg. Zij hebben ons aangegeven dat de garantie op een product loopt vanaf de aankoopdatum en niet vanaf het moment dat uw product is omgeruild. Tevens gaf de klantenservice ook aan dat uw product nu buiten de levensduur valt. Helaas kan de klantenservice om die reden buiten de garantie niets meer doen.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
monique
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing. Zit nog steeds met een kapot product. Ze hadden mij in maart de keuze moeten geven van geld retour zodat ik een nieuw product met een nieuwe aankoopbon had kunnen nemen, maar nee want zo zijn de instructies niet. Ze hadden mij als klant dit verhaal van de garantie gewoon mede moeten delen, maar ja onbekwaam personeel (schooljeugd, en dan druk ik me eigen netjes uit). Zeer klant onvriendelijk.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen