Klacht Media Markt: Teveel betaald door niet onnodig te retourneren en opnieuw bestellen

Klachtnummer
# 576907
Gebruiker
E.J.A. Hazebroek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op dinsdag 11 januari bestelde ik bij Media Markt online een Samsung tablet plus bijpassende cover voor €269.
Deze ontving ik op woensdag.
Ook op woensdag kreeg ik een mail van Media Markt met Red Night deals: tot donderdagochtend 9 uur was dezelfde tablet verkrijgbaar voor €222.
Omdat ik de tablet nog niet had uitgepakt had ik deze kunnen retourneren en mijn geld terug krijgen. En dan had ik gedurende de actie de tablet voor €47 minder kunnen kopen.
Ik heb Media Markt direct een contactformulier gestuurd (de enige manier om contact op te nemen) met de opmerking dat dit voor allebei onnodig werk zou opleveren. Om over de milieubelasting (inpakken, verzenden, transporteren) maar te zwijgen. Mijn vraag was of dit niet eleganter opgelost kon worden.
De reactie van het Media Markt Team was dat ik contact moest opnemen met het verkoopkanaal. Maar de enige manier om contact op te nemen is via het contactformulier op de website en dat had ik gedaan. Van het kastje naar de muur dus.
Ik ging er van uit, dat Media Markt zou inzien dat retourneren en opnieuw bestellen een onzinnige actie is. Daarom heb ik de tablet niet geretourneerd. Maar er brandt nu wel een Media Markt Red Light: door mijn verstand te gebruiken heb ik €47 teveel betaald.

De oplossing

Restitutie van €47

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen