Opgelost door Media Markt: tomtom 25 start met levenslange kaarten update

Opie 13

deze levenslange update zit er niet bij zit er een in waarvan de actie tot 31-12-2013
dus ik zou wel eens willen weten hoe kom ik aan die code??? heb al een klacht gedaan maar onder nemen niks we sturen het wel door naar de afdeling die daar over gaat ????

de code voor levenslange kaarten update

Media Markt
    Geachte meneer Lossie,Bedankt voor het melden van uw klacht.Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Media Markt Online.Uw klacht wordt door Media Markt online in behandeling genomen en wordt inhoudelijk door hen beantwoord.Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Media Markt Online.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Opie 13
    nog steeds geen antwoord ja wachten
    Opie 13
    Ben net door mediamarkt gebeld en zijde dat het een drukfout was en konden mij update voor 1 jaar aanbieden ik heb dat afgeslagen het verschil tussen de gewonnen tomtom en de mega deal is alleen de levenslange kaarten update de prijs is het zelfde , dus wil gewoon de levenslange kaarten update niks minder ( info van raadsman is geen drukfout )
    Media Markt
    Geachte heer Lossie, Het spijt mij om te vernemen dat uw klacht nog niet naar tevredenheid is opgelost. Ik heb uw reactie voorgelegd aan mijn collega's van Media Markt Online en heb hen verzocht om nogmaals contact met u op te nemen om samen tot een oplossing te komen. Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Online
    vandaag naar tevreden opgelost

Opie 13

Ook een klacht indienen over Media Markt?