Opgelost door Media Markt: tomtom Go 6100 world prijs

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 161763
Gebruiker
Gewoonmartijn
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik heb 16-03-2016 een tomtom Go 6100 world gekocht bij mediamarkt (€329) maar nu zag ik dat hij €299 was hiermee ben ik terug geweest en heb ik € euro retour gekregen. maar ik zag op het internet dat dit vergeleken wordt met de BOL.com en dat deze daar nu €269 kost, dit heb ik uiteraard aangegeven maar dan komen ze er in eens mee dat het niet altijd zomaar aangepast wordt, wat is dat dan met de laagste prijs garantie van de mediamarkt dan moeten ze deze regel ook aanpassen want dit is zo te gemakkelijk om te zeggen hier gaan wij niet in mee.

De oplossing

ik zou graag nog wat meer geld retour zien omdat de mediamarkt dit aanbiedt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Gewoonmartijn
    Datum
    heb het resterende bedrag terug gekregen
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste meneer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Het klopt inderdaad dat de vestigingen van Media Markt een laagsteprijsgarantie hanteren. Wanneer u binnen twee weken na de aankoop een prijsverschil constateert, is het mogelijk het prijsverschil retour te krijgen. Hieraan is echter wel een aantal voorwaarden verbonden, onder andere de voorwaarde dat het product moet worden aangeboden in een fysieke winkel, dus geen webshop. De volledige uitleg met betrekking tot deze voorwaarden vindt u op: http://www.mediamarkt.nl/static/av/Algemene%20Verkoopvoorwaarden.pdf, onder artikel 5.

    Zoals u zelf ook al aangaf, heeft de vestiging u het prijsverschil terugbetaald dat u hebt geconstateerd tussen uw aankoopprijs en de prijs in dezelfde vestiging een aantal dagen later.

    Het prijsverschil waar u nu aanspraak op maakt, heeft echter betrekking op een webshop, namelijk bol.com. Omdat dit geen fysieke winkel is, valt dit - zoals hierboven toelicht - niet onder de laagsteprijsgarantie.

    We zijn van mening dat de vestiging hierin juist heeft gehandeld.

    Hopelijk hebben we uw vraag hiermee voldoende beantwoord.

    Met vriendelijke groet,

    Charlena Kastelijn
    Media Markt Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gewoonmartijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen