Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Totaal geen reactie over levering koelkast
Details
Klacht
Afgelopen zaterdagmiddag online koelkast indesit besteld.Maandag zat ik te wachten op een mail waarin zou staan wanneer de bestelling op transport zou gaan. Niks geen reactie. Dus bellen naar klantenservice over hoe het zat. . Eindelijk medewerkster aan de lijn. Bleek dat het niet meer in voorraad was.
1 Toen ik het product bestelde was het op voorraad, dus lijkt me dat het product op het moment dat ik het bestelde er ook nog tenminste 1 van moest zijn
2 Veel mail gaat automatisch dus als niet op voorraad was zou ik daar direct een mail van moeten ontvangen en dat er na weekend contact door een medewerker met me zou opnemen.
3 Krijg totaal geen reactie van desbetreffende afdeling
Met andere woorden: krijg totaal geen medewerking van Media markt en ik heb het gevoel dat ze denken dat ik me zo laat behandelen. Niet dus!!!. Slechte reclame voor Media markt! Ik zou al het personeel en directie aanraden scholing te volgen over management, logistiek en klantvriendelijkheid
Gewenste oplossing
Verwacht reactie van kundig medewerker hoe we dit z.s.m oplossen, anders geld terug. Ben koelkast nodig zeker met dit warme weer.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.