Klacht Media Markt: Totaal geen reactie over levering koelkast

Klachtnummer
# 117373
Gebruiker
Mel
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Afgelopen zaterdagmiddag online koelkast indesit besteld.
Maandag zat ik te wachten op een mail waarin zou staan wanneer de bestelling op transport zou gaan. Niks geen reactie. Dus bellen naar klantenservice over hoe het zat. . Eindelijk medewerkster aan de lijn. Bleek dat het niet meer in voorraad was.

1 Toen ik het product bestelde was het op voorraad, dus lijkt me dat het product op het moment dat ik het bestelde er ook nog tenminste 1 van moest zijn
2 Veel mail gaat automatisch dus als niet op voorraad was zou ik daar direct een mail van moeten ontvangen en dat er na weekend contact door een medewerker met me zou opnemen.
3 Krijg totaal geen reactie van desbetreffende afdeling

Met andere woorden: krijg totaal geen medewerking van Media markt en ik heb het gevoel dat ze denken dat ik me zo laat behandelen. Niet dus!!!. Slechte reclame voor Media markt! Ik zou al het personeel en directie aanraden scholing te volgen over management, logistiek en klantvriendelijkheid

De oplossing

Verwacht reactie van kundig medewerker hoe we dit z.s.m oplossen, anders geld terug. Ben koelkast nodig zeker met dit warme weer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw de Goede,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Graag vernemen we van u het bestelnummer zodat we uw klacht inhoudelijk kunnen bekijken.

    In afwachting van uw antwoord.
    Met vriendelijke groet,
    Fraser Toebosch
    Media Markt Online
  2. Auteur
    Mel
    Datum
    Bestelnummer: 70265146
  3. Auteur
    Mel
    Datum
    Koelkast is eindelijk bezorgd!. Maar zal nooit meer online bij media markt bestellen.
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw de Goede,

    Wij vinden het erg vervelend dat uw bestelling vertraging heeft opgeleverd.

    Wij trachten er altijd naar om de volgende (werk)dag te leveren, echter wil het weleens voorkomen dat een bestelling onverhoopt vertraging oploopt om welke reden dan ook.

    Wij zijn blij te vernemen dat u uw koelkast inmiddels ontvangen hebt en wensen u veel plezier met uw aankoop.

    Met vriendelijke groet,
    Fraser Toebosch
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen