Klacht Media Markt: Total loss verklaring van Notebook Toshiba C50-B-118 binnen jaar na aanschaf en valt buiten garantie

Klachtnummer
# 104722
Gebruiker
Ontevreden klant mediamarkt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 3 juni 2014 heeft mijn zoon van 10 jaar met zijn spaargeld op advies van een verkoper bij Mediamarkt Zoetermeer een Laptop gekocht van het merk Toshiba C 50-B-118. Na verloop van tijd is de laptop trager gaan werken en ik heb de laptop in op 13 febr jl. ter reparatie aangeboden aan betreffende mediamarkt filiaal in zoetermeer. Op 20 februari kreeg ik van mediamarkt een zogenaamde total loss verklaring en de melding dat het niet onder fabrieksgarantie zou vallen omdat gemeend is dat het product total loss is als gevolg van vocht/waterschade. Nu is de laptop niet in aanraking geweest met wateren/of vocht en voelen wij ons als klant in de kou staan. De laptop is nog geen jaar oud en is normaal gebruikt. En nu wordt de laptop niet vergoed en kan ik deze echter wel ter reparatie aanbieden voor het bedrag van 1.397,47 Eurie, terwijl de laptop is aangeschaft voor 399,- eurie. Ik heb hierover gebeld en gemaild, echter vergeefs. Graag wil ik een passende oplossing!

De oplossing

Ik wil een kostenloze vervanging van de Notebook of mijn geld retour, gezien de laptop binnen het jaar van fabrieksgarantie valt en er absoluut geen sprake is van waterschade/vocht aan het apparaat wat door ons toedoen is aangebracht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,Bedankt voor het melden van uw klacht,.Media Markt Zoetermeer heeft u vorige week telefonisch gesproken om de klacht met u door te nemen. Helaas belde zij niet op voor u geschikt moment. Media Markt Zoetermeer heeft de afgelopen dagen nogmaals getracht contact met u op te nemen, helaas zonder succes.Vriendelijk verzoek ik u aan te geven wanneer u telefonisch bereikbaar bent zodat Media Markt Zoetermeer contact met u kan opnemen.Ik verneem graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen