Klacht Media Markt: TP-LINK TL-WA850RE gekocht na advies medewerker

Lorenzo

Na het advies van een medewerker heb ik de TP-LINK TL-WA850RE WiFi-versterker gisteren gekocht.
Mijn vraag was of ik mijn 2e interactieve tv ontvanger kon aansluiten op de ethernet poort. Ik had mijn vraag duidelijk gesteld en werd dit apparaat aangeraden.
Nu blijkt na het geprobeerd te hebben en telefonisch contact te hebben gehad met Tele2, dat het helemaal niet mogelijk is om het hierop aan te sluiten.
Ik ben vandaag terug gegaan naar het service center van Mediamarkt en het probleem uitgelegd.
Omdat ik op aanraden van de medewerker natuurlijk het product uit te verpakking had gehaald kan ik er helemaal niks meer mee en werd ik gewoon met het product weggestuurd.

Ik wil mijn product met kassabon terug brengen en mijn geld terug.

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Graag willen wij weten bij welke vestiging u de WiFi-versterker heeft aangeschaft.

Wilt u dit door middel van een bericht in deze klacht kenbaar maken zodat ik uw klacht bij de juist persoon kan voorleggen.

Ik verneem graag van u.

Lorenzo
    Dat is bij de Mediamarkt te Utrecht geweest.

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Graag willen wij weten bij welke vestiging in Utrecht u de WiFi-versterker heeft aangeschaft.

Ik verneem graag van u.

Lorenzo
    Dat is geweest bij de Mediamarkt Hoog Catharijne, Gildenkwartier 181.

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Markt Markt Utrecht Hoog Catharijne. Deze zullen spoedig contact me u opnemen om de klacht inhoudelijk te bespreken.

Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

Media Markt

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben van Markt Markt Utrecht Hoog Catharijne vernomen dat er inmiddels contact is geweest. Er is een oplossing aangeboden.

Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?