Klacht Media Markt: Transportschade wasmachine...wordt aan het lijntje gehouden en valse beloftes

joenka

In november wasmachine besteld, blijkt na een hele poos verder door monteur vastgesteld te zijn dat er transsportschade was, dus machine hoort mediamarkt netjes om te ruilen....ondertussen alleen maar emails van mediamarkt dat ik na 5 dagen antwoord krijg (gebeurt nooit, zit nu in 15 februari 2020 nog af te wachten). telefonisch hebben ze mij al meerdere wasmachines belooft waar ik vrije dagen van het werk voor moest opvragen, ook voor jan zijn doedel...kortom, ik wordt aan het lijntje gehouden. Mijn gezin van 5 grote personen, moet echt nodig wassen, zijn veel geld kwijt om schone was te krijgen en vrije dagen weg op het werk...

Zoals monteur vermelde; Mediamarkt hoort nieuwe wasmachine te leveren en schadevergoeding voor de gelede schade.

Ook hebben jullie/Mediamarkt de brief van de monteur al een aantal keren toegezonden gekregen.

Gesproken met Jasmee, Jaqeuline, Sherreley, Badia, Sue-Ann, Maria en nog wat andere personen...(ook een jonge jongen, leek wel een tiener onder de 20 jaar)

Ook een klacht indienen over Media Markt?