Klacht Media Markt: TV 50 euro goedkoper

Timmyman

Heb 07-01-2014 een nieuwe tv uitgekozen bij mediamarkt en in overleg deze voor 1299 meegekregen, winkelprijs was 1399.
Nu 5 dagen later is deze weekaanbieding bij Saturn(mediamarkt) voor de prijs van 1249.
Ik ben dus met mijn bon teruggegaan naar mediamarkt enschede en ze vertelden me dat er niks mee gedaan kon worden, toen ben ik naar de verkoper gegaan die mij de tv verkocht had en hij belde netjes voor mij de filiaalmanager en heeft het voor mooi voor me geregeld. Dus ik met hem naar de infobalie, even wachten. Maar nee, opeens kon ik geen 50 euro meer terugkrijgen aangezien saturn hem niet meer had.

Zelfs de filiaalmanager gaf aan dat ik mijn 50 euro terugkreeg, maar de mevrouw bij de infobalie had een andere mening..

graag mijn 50 euro compensatie

Media Markt
    Geachte heer Radomile, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Zojuist heb ik u gebeld, helaas kon ik u niet bereiken. Ik heb een bericht achtergelaten op uw voicemail met het verzoek om mij terug te bellen om de klacht door te nemen. Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Timmyman
    Beste,Ben telefonisch deze maand niet beschikbaar (onverwacht hoge rekening..) hoop dat het via mail opgelost kan worden of hier.Alvast bedankt.Tim Radomile
    Media Markt
    Geachte heer Radomile, Bedankt voor uw reactie.Om uw klacht volledig in behandeling te nemen hebben we aanvullende informatie van u nodig. Graag willen we weten ;
    - Bij welke vestiging u de TV heeft aangeschaft (plaatsnaam).
    - Factuurnummer van uw aankoop
    - uw e-mail adresDeze informatie mag u toevoegen in uw 'Prive opmerking' in deze klacht. Zodra u dit heeft gedaan verzoek ik u melding te maken dat u de gegevens heeft aangepast door een bericht te plaatsen in deze klacht.Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Media Markt
    heb het gewijzigd. mvgTim Radomile
    Media Markt
    Geachte heer Radomile,Bedankt voor uw reactie.Ik heb uw klacht voorgelegd bij mijn collega's van Media Markt Enschede en hen verzocht contact met u op te nemen via de e-mail.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Enschede uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Media Markt
    Geachte heer Radomile, Mijn collega van Media Markt Enschede heeft gemeld dat uw klacht inmiddels is afgehandeld.Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor uw klacht af te sluiten.Met vriendelijke groet,