Klacht Media Markt: TV 50 euro goedkoper

Klachtnummer
# 46855
Gebruiker
Timmyman
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Heb 07-01-2014 een nieuwe tv uitgekozen bij mediamarkt en in overleg deze voor 1299 meegekregen, winkelprijs was 1399.
Nu 5 dagen later is deze weekaanbieding bij Saturn(mediamarkt) voor de prijs van 1249.
Ik ben dus met mijn bon teruggegaan naar mediamarkt enschede en ze vertelden me dat er niks mee gedaan kon worden, toen ben ik naar de verkoper gegaan die mij de tv verkocht had en hij belde netjes voor mij de filiaalmanager en heeft het voor mooi voor me geregeld. Dus ik met hem naar de infobalie, even wachten. Maar nee, opeens kon ik geen 50 euro meer terugkrijgen aangezien saturn hem niet meer had.

Zelfs de filiaalmanager gaf aan dat ik mijn 50 euro terugkreeg, maar de mevrouw bij de infobalie had een andere mening..

De oplossing

graag mijn 50 euro compensatie

6 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Radomile, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Zojuist heb ik u gebeld, helaas kon ik u niet bereiken. Ik heb een bericht achtergelaten op uw voicemail met het verzoek om mij terug te bellen om de klacht door te nemen. Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Timmyman
    Datum
    Beste,Ben telefonisch deze maand niet beschikbaar (onverwacht hoge rekening..) hoop dat het via mail opgelost kan worden of hier.Alvast bedankt.Tim Radomile
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Radomile, Bedankt voor uw reactie.Om uw klacht volledig in behandeling te nemen hebben we aanvullende informatie van u nodig. Graag willen we weten ;
    - Bij welke vestiging u de TV heeft aangeschaft (plaatsnaam).
    - Factuurnummer van uw aankoop
    - uw e-mail adresDeze informatie mag u toevoegen in uw 'Prive opmerking' in deze klacht. Zodra u dit heeft gedaan verzoek ik u melding te maken dat u de gegevens heeft aangepast door een bericht te plaatsen in deze klacht.Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
  4. Auteur
    Timmyman
    Datum
    heb het gewijzigd. mvgTim Radomile
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Radomile,Bedankt voor uw reactie.Ik heb uw klacht voorgelegd bij mijn collega's van Media Markt Enschede en hen verzocht contact met u op te nemen via de e-mail.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Enschede uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  6. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Radomile, Mijn collega van Media Markt Enschede heeft gemeld dat uw klacht inmiddels is afgehandeld.Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor uw klacht af te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland