Klacht Media Markt: TV besteld, was op voorraad maar na betaling niet meer op voorraad

Klachtnummer
# 75100
Gebruiker
mark
Datum
4 reacties

Details

De klacht

vrijdag een nieuwe tv besteld bij de mediamarkt online, voor 22:00, dus de volgende dag in huis, normaal dinsdag, maar omdat hij 32 inch of kleiner is al maandag. Zou hem dus vandaag moeten krijgen, zelfs vandaag vrij genomen alleen komt hij vandaag niet meer omdat hij uit de voorraad schijnt te zijn.... Contact opgenomen met mediamarkt, daar zeggen ze aan de telefoon dat de tv bij dynalogic is aangekomen, daarop contact opgenomen met dynalogic, en zij zeggen vervolgens dat ze de afspraaklevering hebben geannuleerd omdat ze nog niks van de mediamarkt hebben gekregen..... Wat moet ik hiermee? ik heb speciaal vrij genomen vandaag en komt de TV niet eens vandaag.... Kan iemand mij helpen? mvg Mark

De oplossing

ik zou graag willen dat de tv zo snel mogelijk bezorgd word, en niet dat er weken overheen gaan, dan retourneer ik hem wel en koop ik hem ergens anders...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Ritmeester,
    Bedankt voor het melden van uw klacht.
    Het is erg vervelend te vernemen dat uw bestelling nog niet is uitgeleverd, hiervoor bieden wij u onze welgemeende excuses aan.
    We nemen spoedig contact met u op om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing. Wij doen ons uiterste best uw klacht snel en naar behoren af te handelen.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling
  2. Auteur
    mark
    Datum
    ik wil graag nog de volgende 2 dingen weten:1.is het mogelijk dat jullie mijn bestelling annuleren en dan mijn geld zo snel mogelijk terug storten zodat ik een andere tv bij jullie kan bestellen die wel op voorraad is?2. mij vertellen wanneer deSHARP LC-32LE350BK weer op voorraad is?mvg mark
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Ritmeester,
    Inmiddels is er contact met u geweest en hebben wij vernomen dat uw artikel bij u afgeleverd is. Mocht dit niet zo zijn dan vernemen wij dit uiteraard graag van u.
    Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor de klacht te sluiten.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Ritmeester,
    Volgens onze laatste communicatie hebben wij de televisie alsnog de volgende dag bij u kunnen afleveren.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Erik de Wit
    Media Markt Online Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen