Opgelost door Media Markt: TV Defect en moet een doos hebben

Timmyman

7-12-2013 heb ik een nieuwe TV gekocht bij Media Markt. (sony KDL50w685A) Deze toonde meteen defecten en kon hem ook netjes weer terug brengen en heb toen een nieuwe meegekregen, deze heb ik opnieuw thuis geïnstalleerd maar liet ook meteen weer defecten zien. Dus ik weer terug naar Media Markt Enschede en vertelde toen dat ik niet nog een keer een defecte TV wou en dus een duurder model mee wou nemen. (kdl55-w805a). Dit kon ook weer netjes geregeld worden totdat ik zei dat ik de doos niet meer had.. kreeg toen te horen dat mijn tv dus gerepareerd moest worden (omdat ik dus de doos niet meer had) ik kan niet op mijn kleine kamer een doos van ruim 1.5 meter bewaren ik woon niet in een pakhuis o.i.d.. en heb dit ook gezegd (ook aangeboden dan de doos van de nieuwe tv dan daar te laten zodat ze die konden gebruiken). Ik zit nu dus met een week oude tv die gerepareerd moet worden, dit wil ik ook totaal niet. ik betaal niet 900 euro om na een week mijn tv kwijt te zijn aan reparatie..

De oplossing die ik graag zie is

Of mijn tv terugbrengen en geld terug
Of met bijbetaling dan maar het duurdere model kopen

Media Markt
    Beste meneer Radomile,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb de klacht telefonisch met u doorgenomen en aangegeven uw klacht voor te leggen bij mijn collega bij Media Markt Enschede.Zij heeft aangegeven vandaag telefonisch contact met u op te nemen en de klacht verder in behandeling te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Enschede uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik natuurlijk graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
    Media Markt
    Beste meneer Radomile, Ik heb van mijn collega bij Media Markt Enschede vernomen dat zij uw klacht inmiddels naar tevredenheid hebben afgehandeld.Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor uw klacht af te sluiten.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik natuurlijk graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
    Timmyman
    goed opgelost, heb mijn aankoopbedrag in een tegoedbon gekregen en een nieuwe tv uitgezocht.