Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Media Markt: TV Defect en moet een doos hebben
Details
De klacht
7-12-2013 heb ik een nieuwe TV gekocht bij Media Markt. (sony KDL50w685A) Deze toonde meteen defecten en kon hem ook netjes weer terug brengen en heb toen een nieuwe meegekregen, deze heb ik opnieuw thuis geïnstalleerd maar liet ook meteen weer defecten zien. Dus ik weer terug naar Media Markt Enschede en vertelde toen dat ik niet nog een keer een defecte TV wou en dus een duurder model mee wou nemen. (kdl55-w805a). Dit kon ook weer netjes geregeld worden totdat ik zei dat ik de doos niet meer had.. kreeg toen te horen dat mijn tv dus gerepareerd moest worden (omdat ik dus de doos niet meer had) ik kan niet op mijn kleine kamer een doos van ruim 1.5 meter bewaren ik woon niet in een pakhuis o.i.d.. en heb dit ook gezegd (ook aangeboden dan de doos van de nieuwe tv dan daar te laten zodat ze die konden gebruiken). Ik zit nu dus met een week oude tv die gerepareerd moet worden, dit wil ik ook totaal niet. ik betaal niet 900 euro om na een week mijn tv kwijt te zijn aan reparatie..De oplossing
De oplossing die ik graag zie isOf mijn tv terugbrengen en geld terug
Of met bijbetaling dan maar het duurdere model kopen
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.