Klacht Media Markt: Tv is +- 2,5 jaar oud en heeft het sinds dag 1 niet goed gedaan en nu helemaal niet meer.

S

Juli 2016 een Sony televisie aangeschaft. Na het aansluiten van de televisie rook ik direct een brandgeur dat van de televisie vandaan kwam. Ik heb de klantenservice gebeld en die gaf aan dat ik de tv kan laten omruilen in de winkel en dat er een bericht voor hen is achtergelaten. Daar aangekomen heeft de manager Qhais de tv voor (+- 5 seconden) getest en aangegeven dat er niets aan de hand is. En dat een uitvoerige test ongeveer 2 weken zou duren. De tv kon niet worden omgeruild omdat de verzegeling was gebroken. Klacht ingeschoten klachtenkompas.nl en ik werd later teruggebeld met als voorstel dezelfde oplossing als Qhais. Ben daar toen niet op ingegaan en de tv heeft sinds toen niet goed gefunctioneerd en nu ongeveer 2.5 jaar later is het beeld spontaan verdwenen. Inmiddels 2 weken geleden een reparatieorder aangemeld en sindsdien aan het bellen, emailen en zelfs naar de Mediamarkt heengereden en elke keer een verhaal te horen krijgen. Medewerkers spreken elkaar tegen en geven aan dat ik mij geen zorgen hoef te maken want ik krijg een creditering en niet de restwaarde omdat dit een bijzondere situatie is. Uiteindelijk krijg ik een mailtje van Mediamarkt waarin staat dat ik de restwaarde (ongeveer 40% v d aanschafwaarde) krijg voor een tv die vanaf dag 1 niet goed was.

Ik kom zelf uit de retail en ik wist nog niet dat er in 2019 nog retailers zijn met zulke slechte service.

Nu ben ik weer naar de winkel doorverwezen en de klantenservice kan helemaal niets doen volgens de laatste medewerkster die ik sprak.

Ik wil dat Mediamarkt mijn televisie repareert en aangezien dat niet mogelijk is wil ik dat de aanschafkosten voor de tv worden gecrediteerd omdat de tv sinds dag 1 niet goed was. Ik heb toen pro actief gehandeld door aan te geven dat de tv omgeruild moest worden maar dat is toen niet gedaan.

Ook een klacht indienen over Media Markt?