Klacht Media Markt: tv kapot aangeleverd en klantenservice onbereikbaar!

iliass

Beste heer/mevrouw,

Gisteren heb ik een dure tv van 65 inch aangeleverd gekregen. Na geopend en geïnstalleerd te hebben bleek dat een grote stuk van mijn beeld het niet doet! Vandaag de hele ochtend gebeld naar de servicecenter maar wordt telkens opgehangen met de automatische melding 'probeer het later maar'. De winkel wilt me ook niet verder helpen. Ik heb de tv speciaal gekocht voor aankomend weekend waarin ik heel wat vrienden heb uitgenodigd.

Ik verwacht graag dat de tv deze weekend omgeruild wordt voor een ander die niet kapot is (zelfde merk). Als dat niet lukt dan wil ik hier graag compensatie voor want heb nu geen tv in huis.

Geachte heer,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Ik heb getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag zou ik van u vernemen wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

Ik verneem graag van u.

Geachte heer,

Ik probeer u momenteel te bereiken omdat er onduidelijkheid is ontstaan over de zending. Helaas bent u momenteel niet bereikbaar en is het ons niet duidelijk waar de televisie opgehaald kan worden.

Ik wil u vragen zo spoedig mogelijk contact op te nemen met mij.

iliass
    Ik heb inmiddels een reactie ontvangen waarin er een mooie oplossing is uitgekomen. Ik ben wel teleurgesteld dat het niet opgeleverd is voor het weekend. Ik zit namelijk nu al een hele lange tijd zonder tv en daar komt mijn vrije weekend dus ook weer bij. Daarnaast ben ik de hele vrijdag thuisgebleven (halve verlofdag opgenomen) omdat mij werd verteld dat het vandaag zou binnenkomen. Het zou gaan om een verkeerde bezorger die de tv moest aanleveren. Graag zie ik een snelle oplossing tegemoet!
    Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Ik heb getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. De televisie is helaas niet geleverd omdat deze bij de verkeerde vervoerder stond. Deze is naar de juiste vervoerder gegaan en zal vandaag bij u geleverd worden.

Excuses voor het ongemak.

Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?