Klacht Media Markt: Tv kapot na 1,5 jaar binnen de garantie en geen oplossing

Klachtnummer
# 618836
Gebruiker
Thijs19911991
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een Samsung televisie online aangeschaft (bij mediamarkt) die nu nog geen 1,5 jaar oud is. Twee weken geleden op zondag, gaf de tv ineens geen beeld meer en alleen nog maar geluid. Ik heb toen verschillende tests gedaan ( bijv nieuwe HDMI kabel) maar niets werkte. Daarna contact gezocht met mediamarkt en die verwezen mij door naar Servilux. Dit bedrijf voert de reparatie’s uit. Bij Servilux hadden ze pas over 3,5 week tijd en ik kan niets anders doen, dan maar wachten zonder een tv te hebben.. ik vind dat al ontzettend lang duren en tot mijn grote verbazing, kreeg ik afgelopen maandag een e-mail, dat mijn aanvraag is gecanceld en ik een nieuwe aanvraag moet doen.. NOG LANGER WACHTEN DUS! Hier ga ik niet mee alkkoord, maar Servilux is onbereikbaar en ook mediamarkt doet er niets aan. Ik weet wel dat ik nooit meer iets bij mediamarkt aan zal schaffen en ook zeker geen Samsung producten meer! Het is leuk als het werkt, maar is er iets met het product aan de hand, dan geven ze niet thuis. Wat een slechte service zeg! En dat terwijl ik nog garantie heb ook. Diep triest!!

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk contact met mij opnemen en mijn afspraak die ik al had staan voor 20
September, dat deze blijft staan. En dan het probleem met mijn tv ook oplossen. Ik vind het belachelijk dat je zo lang zonder moet zitten, terwijl er nog garantie op zit.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen