Klacht Media Markt: Tv niet leverbaar + aanbetaling

Jessica

Op 26-11-2014 tv besteld bij mediamarkt Apeldoorn, er werd ons verteld dat deze binnen een week binnen zou zijn. Op 8-12-2014 zelf contact opgenomen omdat wij niets hadden vernomen of de tv inmiddels al binnen was. Tevens aangegeven dat ik er achter ben gekomen dat een aanbetaling niet verplicht is en dit wel als zodanig is overgekomen en wij dit dan ook hebben gedaan en dat de tv bij de BCC goedkoper is. Uiteindelijk is mij gezegd dat het prijsverschil wordt verrekend en hij die dag erop, vandaag 9-12-2014 binnen zou komen. Vandaag om vier uur zelf contact gezocht en de mededeling gekregen dat hij waarschijnlijk pas op zijn vroegst in 2015 binnenkomt. De aanbetaling krijgen we terug door op te halen en kan niet worden teruggestort tevens is de aanbieding bij BCC voorbij waardoor wij uiteindelijk nu tot de conclusie komen; twee weken gewacht, aanbetaling gedaan (waar wij weer voor terug moeten wat geld en tijd kost) en de aanbieding bij BCC misgelopen.

Compensatie

Media Markt
    Geachte mevrouw van Panhuis,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat er niet naar behoren is gecommuniceerd en de tv uiteindelijk niet volgens afspraak geleverd kan worden. Excuses voor het ongemak.Zojuist heb ik u gebeld om de klacht met u door te nemen. Helaas kon ik u niet bereiken waardoor ik uw voicemail heb ingesproken. Daarnaast heb ik uw klacht bij Media Markt Apeldoorn voorgelegd met het verzoek spoedig contact met u op te nemen.Wij vertrouwen er op dat Media Markt Apeldoorn uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Jessica
    Inmiddels gebeld door de mediamarkt en er werd mij aangeboden dat de TV via transfer van een ander filiaal naar mediamakrt Apeldoorn kon komen en ik hem daar kon ophalen eind deze week of volgende week. Dit aanbod niet aangenomen aangezien ik de TV elders heb besteld. De aanbetaling kan niet worden teruggestort en moet opnieuw naar de winkel. Er is niet gesproken over enige vorm van compensatie of over de 'misgelopen' aanbiedingsprijs elders.
    Media Markt
    Geachte mevrouw van Panhuis, Bedankt voor uw reactie.Ik heb uw bericht met betrekking tot compensatie voorgelegd bij Media Markt Apeldoorn.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?