Klacht Media Markt: Tv nog steeds niet binnen.

Klachtnummer
# 149398
Gebruiker
daisysilanno
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb vorige week donderdag 14-01-2016 online een tv besteld bij Media Markt. Dit voor 22:00 zodat ik het morgen in huis zou hebben. Op vrijdag kreeg ik een mail dat het bezorgd zou worden maar helaas later op de dag zou het zaterdag worden. Ik heb gebeld met Media Markt en die vertelde dat het maandag geleverd zou worden. Toen werd het maandag en niemand weet waar het pakketje is. Ik heb Post NL gebeld en die zegt dat het pakketje kwijt is. Ik vind dit frustrerend omdat ik natuurlijk ook al heb betaald voor de televisie. Dus nu vraag ik me af wanneer het geleverd word want ik zit al bijna een week zonder televisie.

De oplossing

Als oplossing wil ik dat er een ander tv word gestuurd. Omdat ik al bijna een week zonder tv zit. En als dat niet lukt graag het geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Silanno,

    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is vervelend te vernemen dat uw bestelling nog niet uitgeleverd is. Zoals zojuist telefonisch met u besproken heb ik een nieuwe zending voor u aangemaakt. Het product zal morgen alsnog door PostNL bij u geleverd worden. Morgen ochtend ontvangt u van PostNL een track & Trace code waarmee u kunt zien hoe laat zij bij u langs komen.

    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik dit graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Klantenservice

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen