Klacht Media Markt: Tv nog steeds niet binnen.

daisysilanno

Ik heb vorige week donderdag 14-01-2016 online een tv besteld bij Media Markt. Dit voor 22:00 zodat ik het morgen in huis zou hebben. Op vrijdag kreeg ik een mail dat het bezorgd zou worden maar helaas later op de dag zou het zaterdag worden. Ik heb gebeld met Media Markt en die vertelde dat het maandag geleverd zou worden. Toen werd het maandag en niemand weet waar het pakketje is. Ik heb Post NL gebeld en die zegt dat het pakketje kwijt is. Ik vind dit frustrerend omdat ik natuurlijk ook al heb betaald voor de televisie. Dus nu vraag ik me af wanneer het geleverd word want ik zit al bijna een week zonder televisie.

Als oplossing wil ik dat er een ander tv word gestuurd. Omdat ik al bijna een week zonder tv zit. En als dat niet lukt graag het geld terug.

Media Markt
    Geachte mevrouw Silanno,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is vervelend te vernemen dat uw bestelling nog niet uitgeleverd is. Zoals zojuist telefonisch met u besproken heb ik een nieuwe zending voor u aangemaakt. Het product zal morgen alsnog door PostNL bij u geleverd worden. Morgen ochtend ontvangt u van PostNL een track & Trace code waarmee u kunt zien hoe laat zij bij u langs komen.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik dit graag van u.

Andrea van Swieten
    Media Markt Klantenservice

Ook een klacht indienen over Media Markt?