Klacht Media Markt: Tv opgestuurd vanwege vlek in het scherm!!

Klachtnummer
# 333799
Gebruiker
Chann89
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wij hebben voor 4 weken geleden onze tv weggebracht + tvsteun + stekkers naar de Mediamarkt omdat er een witte vlek in het beeld zat de tv zat nog mooi in de garantie! 2 en halve week later worden we gemaild dat de tv binnen is nou super snel en dat het allemaal gemaakt is + dat het allemaal netjes binnen de gerantie viel dus wij naar de mediamarkt de tv was wel aanwezig behalve de stekkers en de tv poten niet die waren zoek... en wij nemen geen tv mee terug naar huis zonder steunen of zonder stekkers! Op Donderdag hebben ze een mail uitgedaan naar waar de tv gerepareerd is zei de meneer die ons hielp ik neem sowieso morgen dus vrijdag contact met je op NIET GEBEURT!! wij maandag weer bellen de steunen waren nog steeds zoek en in die week erheen gegaan en ze wisten allemaal niks en we moesten maar geduld hebben toen heeft de beste meneer van de mediamarkt steunen besteld.. die waren 2 dagen later binnen nou wij helemaal blij willen we het thuis in elkaar zetten zijn het 2 linker tv steunen! Dus weer naar de mediamarkt gegaan en weer moeten we opnieuw wachten!!!! En mediamarkt kan er maar niks aan doen.. wij haalde altijd graag de spullen bij de mediamarkt maar dit was echt het laatste wat een SLECHTE SERVICE!! Totaal niet sociaal naar de klant geen compensatie wij hebben we 4x moeten rijden daarheen 4x parkeergeld moeten betalen echt te BELACHELIJK VOOR WOORDEN!!!!!! Dus zit je even 5 weken zonder tv..

Gewenste oplossing

Een compensatie geven de fout ligt echt bij de mediamarkt en ik vind dat mediamarkt niet echt het voortouw nam om dit op dit lossen.. GEEN 1x contact opgenomen met ons wat de status is van de bestelling helemaal niks!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    Wij hebben u bericht in goede ontvangen, excuses voor de vertraagde reactie.
    De case is doorgezet naar desbetreffende vestiging en zullen u spoedig voorzien van een inhoudelijke reactie.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen