Klacht Media Markt: tv uit de muur gevallen

Stanga

Ongeveer 3 jr geleden heb ik een tv 60 inch van 4000 euro plus beugel van 300 euro gekocht bij media markt.Ik heb dit door een prof monteur laten bevestigen aan de muur,omdat ik dat zelf niet kan.Hij heeft mij gegarandeerd dat dit wel 10 jaar blijft hangen.2 weken geleden valt de hele tv uit de muur.Ik heb direct contact opgenomen met mediamarkt om de schade op te geven en de aansprakelijkheid te regelen,er zal een schade expert langs komen zeiden ze,maar niemand is geweest.Ik ben in de winkel geweest er is mailverkeer geweest 2 weken en tot op heden is er niet met een oplossing gekomen.Ik ben bij de juridische kantoor geweest en de jurist zegt dat media markt dit niet kan maken.De verzekeraar van mijn inboedelverzekering geeft aan waarom ik nog zo rustig ben,want hij had ze bij de keel gegrepen.Ik heb in de winkel om advies gevraagd over welke beugel geschikt was en een monteur betaald en media markt trekt zijn handen hier van af en zegt dat ik voor alle kosten moet opdraaien.SCHANDE

Nieuwe televisie want deze is total los.Wij vinden dat we niet aansprakelijk zijn want deze is door een monteur geplaatst van media markt en binnen hebben we om advies gevraagd over de beugel.Nu word ik van het kastje naar de muur gestuurd.9

Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw televisie en de bijbehorende beugel uit te muur zijn gekomen. Zoals telefonisch besproken hebben wij uw klacht voorgelegd bij media Markt Zaandam. De persoon die dit voor u in behandeling heeft is morgen weer aanwezig. Ik zal morgen direct contact met haar opnemen om dit te bespreken. Ik zal u op de hoogte houden.

Geachte heer,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben inmiddels van Media Markt Zaandam vernomen dat zij contact met u op zullen nemen. Er zal een passende oplossing aangeboden hebben. Wij hopen dat u tevreden bent over de geboden oplossing en vernemen graag van u of u nog verdere vragen heeft.

Bedankt voor uw geduld.

Stanga
    Ik ben gisteren en vandaag gebeld door Media Markt met 0,0 vooruitgang.Ik dacht dat ze met een passende oplossing zouden komen,maar dit blijkt niet zo te zijn.Eerst was de bedrijfsleider niet in het pand,nu kunnen ze geen contact krijgen met een schade expert.Er is dus helemaal niks opgelost!Ik heb gister contact gehad met Floortje Meijer en zij heeft mij verteld dat Media Markt mij gaat bellen met goed nieuws.Is dit het goede nieuws dat we WEER moeten wachten?Is dit een spelletje???

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het jammer te vernemen dat het niet helemaal is gegaan zoals verwacht. Zoals telefonisch besproken hebben wij contact gehad met Media Markt Zaandam. Inmiddels hebben zij contact met u gehad en is er een passende oplossing aangeboden. Mochten er alsnog problemen zijn heeft u mijn contactgegevens en ben ik maandag weer bereikbaar.

Wij hopen dat u tevreden bent over de afhandeling.

Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?