Klacht Media Markt: TV van €4235,01 die plotseling NIET werkt!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 260073
Gebruiker
M
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij mediamarkt een TV aangeschaft van €4235,01 van het merk Sony. Tot mijn verbazing doe ik de TV aan en gaat de TV niet meer aan. De TV doet het plotseling niet meer. Hiervoor netjes contact opgenomen met mediamarkt waarop mij is verteld dat er volgende week woensdag iemand langs komst om te kijken naar de TV.

Toch besloot ik om contact op te nemen met SONY. Hier geven ze aan dat dit een herkende probleem is en bekend is bij mediamarkt. Toen ik de TV ging kopen heb ik duidelijk gevraagd om de mindere munten van de TV, hierop werd mij dit probleem niet verteld.

Het ergste vindt ik dat ik jaren mijn electrische apparatuur bij mediamarkt haal en dat dit een erkende probleem is bij de TV(s) van SONY en mij dit NIET is verteld.

Wat net zo erg is dat ik tot volgende week woensdag zonder TV zit?

De oplossing

Dat er per direct iemand langs komt voor de TV, eventueel een vervangende TV of mijn huidige TV ruilen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw televisie niet naar behoren werkt. Om na te gaan wat er precies aan de hand is en wat we voor u kunnen betekenen willen wij u vragen bij welke vestiging u de televisie heeft aangeschaft. Daarnaast vernemen wij graag van u wanneer dit is geweest en of u nog een factuurnummer heeft van de aankoop.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    M
    Datum
    Geachte mediamarkt,

    Bestelnummer: 41743562
    Aankoopdatum: 9-16-2016

    Mediamarkt
    Binnenwegplein

    In afwachting van u reactie. Tevens ben ik telefonisch te bereiken voor een snellere afhandeling op het volgende telefoonnummer: 0687215329
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Zoals telefonisch besproken hebben wij contact gehad met MediaMarkt Rotterdam the Corner. MediaMarkt Rotterdam the Corner gaat telefonisch contact met u opnemen om de klacht inhoudelijk te bespreken en aan te geven wat wij voor u kunnen betekenen.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  4. Auteur
    M
    Datum
    Geachte mediamarkt/bezoeker,

    Even voor alle duidelijkheid: Mediamarkt heeft geen passende oplossing aangeboden. Er word een poging gedaan om het proces te laten versnellen en dat was het. Dat ik en mijn gezin voor langer als een week in de MEI vakantie zonder TV zitten kan mediamarkt niets schelen.

    Ik vind dit niet voldoende en ook geen passende oplossing en dat voor een TV van €4250,00 die niet eens 1 jaar oud is. Tijdens het telefoongesprek ben ik netjes te woord gestaan met heel veel empathie maar desondanks is er niet gekeken naar de omstandigheden en ook geen passende oplossing hier voor aangeboden.

    Met vriendelijke groet,

    Trouwe klant die voor tientallen duizenden euro(s) aankopen doet en die jullie binnenkort gaan verliezen!
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het vervelend dat u ruim een week zonder televisie zit tijdens de mei vakantie. Echter dient u ons ook in de mogelijkheid te stellen om het toestel te herstellen. Zoals aangegeven gaat MediaMarkt Rotterdam the Corner nog contact met u opnemen om de klacht te bespreken.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M
Datum
Uiteindelijke oplossing
MediaMarkt heeft een laatste reactie geplaatst (zie hierboven) In mijn ogen geen passende oplossing. Ik koop een TV van meer als €4000 euro die minder als 1 jaar oud is en plotseling niet meer werkt. Ik en mijn gezin zitten in de MEI vakantie voor minimaal 1 week zonder TV. In plaats van dezelfde dag nog een monteur te sturen zit ik voor minimaal 1 week zonder TV. In mijn ogen en beleving is er geen passende oplossing aangeboden en ook niet rekening gehouden met de mei vakantie en de omstandigheden. In afwachting van hoe het proces versneld zal worden en hoe het zal lopen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen