Klacht Media Markt: TV van €4235,01 die plotseling NIET werkt!!

M

Ik heb bij mediamarkt een TV aangeschaft van €4235,01 van het merk Sony. Tot mijn verbazing doe ik de TV aan en gaat de TV niet meer aan. De TV doet het plotseling niet meer. Hiervoor netjes contact opgenomen met mediamarkt waarop mij is verteld dat er volgende week woensdag iemand langs komst om te kijken naar de TV.

Toch besloot ik om contact op te nemen met SONY. Hier geven ze aan dat dit een herkende probleem is en bekend is bij mediamarkt. Toen ik de TV ging kopen heb ik duidelijk gevraagd om de mindere munten van de TV, hierop werd mij dit probleem niet verteld.

Het ergste vindt ik dat ik jaren mijn electrische apparatuur bij mediamarkt haal en dat dit een erkende probleem is bij de TV(s) van SONY en mij dit NIET is verteld.

Wat net zo erg is dat ik tot volgende week woensdag zonder TV zit?

Dat er per direct iemand langs komt voor de TV, eventueel een vervangende TV of mijn huidige TV ruilen!

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw televisie niet naar behoren werkt. Om na te gaan wat er precies aan de hand is en wat we voor u kunnen betekenen willen wij u vragen bij welke vestiging u de televisie heeft aangeschaft. Daarnaast vernemen wij graag van u wanneer dit is geweest en of u nog een factuurnummer heeft van de aankoop.

In afwachting van uw reactie.

Geachte mediamarkt,

Bestelnummer: 41743562
    Aankoopdatum: 9-16-2016

Mediamarkt
    Binnenwegplein

In afwachting van u reactie. Tevens ben ik telefonisch te bereiken voor een snellere afhandeling op het volgende telefoonnummer: 0687215329
    Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie.

Zoals telefonisch besproken hebben wij contact gehad met MediaMarkt Rotterdam the Corner. MediaMarkt Rotterdam the Corner gaat telefonisch contact met u opnemen om de klacht inhoudelijk te bespreken en aan te geven wat wij voor u kunnen betekenen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Geachte mediamarkt/bezoeker,

Even voor alle duidelijkheid: Mediamarkt heeft geen passende oplossing aangeboden. Er word een poging gedaan om het proces te laten versnellen en dat was het. Dat ik en mijn gezin voor langer als een week in de MEI vakantie zonder TV zitten kan mediamarkt niets schelen.

Ik vind dit niet voldoende en ook geen passende oplossing en dat voor een TV van €4250,00 die niet eens 1 jaar oud is. Tijdens het telefoongesprek ben ik netjes te woord gestaan met heel veel empathie maar desondanks is er niet gekeken naar de omstandigheden en ook geen passende oplossing hier voor aangeboden.

Trouwe klant die voor tientallen duizenden euro(s) aankopen doet en die jullie binnenkort gaan verliezen!
    Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het vervelend dat u ruim een week zonder televisie zit tijdens de mei vakantie. Echter dient u ons ook in de mogelijkheid te stellen om het toestel te herstellen. Zoals aangegeven gaat MediaMarkt Rotterdam the Corner nog contact met u opnemen om de klacht te bespreken.

M
MediaMarkt heeft een laatste reactie geplaatst (zie hierboven) In mijn ogen geen passende oplossing. Ik koop een TV van meer als €4000 euro die minder als 1 jaar oud is en plotseling niet meer werkt. Ik en mijn gezin zitten in de MEI vakantie voor minimaal 1 week zonder TV. In plaats van dezelfde dag nog een monteur te sturen zit ik voor minimaal 1 week zonder TV. In mijn ogen en beleving is er geen passende oplossing aangeboden en ook niet rekening gehouden met de mei vakantie en de omstandigheden. In afwachting van hoe het proces versneld zal worden en hoe het zal lopen!

Ook een klacht indienen over Media Markt?