Klacht Media Markt: TV vier weken geleden gekocht en nog niet geleverd

Corneel

Vier weken geleden kocht ik een LG-televisie bij de Mediamarkt. Hij zou na drie dagen geleverd worden, maar is er nog steeds niet. Grootste probleem is de totale desinteresse bij de klantenservice en de back-office. Het enige antwoord dat ik krijg is, dat de tv het magazijn van Mediamarkt heeft verlaten, dat bezorgdienst Dynalogic niet weet waar de tv is en dat Mediamarkt niets kan doen omdat de tv hun magazijn heeft verlaten.

Het is uiterst storend dat ik niet gewoon een andere tv geleverd krijg, immers ik heb een tv gekocht bij Mediamarkt en niet bij Dynalogic. Ook de klantenservice van Dynalogic reageert niet inhoudelijk; ook daar zeggen ze dat ik geduld moet hebben.

Ik wil de televisie die ik heb besteld geleverd krijgen of per ommegaande mijn geld terug

Media Markt
    Geachte heer Van Laren,
    Bedankt voor het melden van uw klacht.
    Het is erg vervelend te vernemen dat uw bestelling nog niet is uitgeleverd, hiervoor bieden wij u onze welgemeende excuses aan.
    Zojuist hebben wij geprobeerd in contact met u te komen maar helaas bent u niet bereikbaar.
    Kunt u aangeven wanneer een geschikt moment zou zijn om de klacht met u te bespreken.
    Wij zien uw reactie graag tegemoet.Met vriendelijke groet,
    Kimberly Van Eijck- Tacq Online Klachtenafhandeling
    Ik ben bereikbaar op mijn mobiele nummer 06 49945999
    Media Markt
    Geachte heer Van Laren,Inmiddels is er contact met u geweest over uw bestelling welke niet uitgeleverd was. Wij hebben middels dit contact de klacht voor u opgelost. Nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor deze klacht te sluiten.
    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij graag van u.
    Kimberly Van Eijck-Tacq Online Klachtenafhandeling
    Corneel
    Ik ben uiteraard tevreden dat het probleem is opgelost na het hier deponeren van de klacht, maar de teleurstelling overheerst: ik heb niet de t.v. die ik wilde kopen, ik ben vier weken aan het lijntje gehouden. Dus, ondanks de snelle oplossing aan het einde (aangenomen dat de retourbetaling inderdaad binnen 2 a 3 dagen op mijn rekening staat) overheerst het 'min-gevoel'.

Corneel

Ook een klacht indienen over Media Markt?