Opgelost door Media Markt: Tweede hands product

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 123857
Gebruiker
Thijs
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb 1 week geleden een asus transformer tablet gekocht deze verpakking was al open de medewerkers van mediamarkt zeiden dat dit een nieuw product was ik maakte de doos thuis open was de tablet aan de achterkant open ik dacht dat is een fabriekfout ik netjes dicht klikken na 2 dagen tablet kapot. Ik weer naar de mediamarkt netjes een andere gekregen deze was ook niet ingesealt ik kom thuis zet de tablet aan staat er letterlijk de mediamarkt software nog op is het een showroommodel die als nieuw werd verkocht ik weer terug naar de mediamarkt intussen 240km al gereden. Sta je aan de servicebalie word je afgescheept met 30 euro korting voor het showroommodel omdat de tablet niet meer leverbaar is of voor een ander tablet dan bijbetalen. Dus kortom ik ben ongeveer 50 euro aan benzine kwijt ben 2 keer opgelicht met een 2e hands tablet terwijl er word gezegd dat die nieuw is en nu heb ik niks meer want ik ga niet voor een andere bijbetalen terwijl het hun fout is!

De oplossing

Ik wil een android tablet die gelijkmatig is met de asus tf103c voor hetzelfde geld en een km vergoeding van alle ellende waar de mediamarkt voor verantwoordelijk is! ik heb nu tijdelijk mijn geld terug maar zou graag nog een tablet willen! ik had de tablet gekocht bij mediamarkt Ekkersrijt gekocht in eindhoven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat deze situatie zich heeft voorgedaan. Welgemeende excuses voor het ongemak.

    Media Markt Ekkersrijt heeft contact met u opgenomen en u een oplossing aangeboden voor uw klacht. Er is afgesproken dat u vanavond voor een oplossing een bezoek brengt aan Media Markt Eindhoven Ekkersrijt voor een oplossing.

    Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht na uw bezoek bij Media Markt Ekkersrijt.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Thijs
    Datum
    Het is een beter voorstel als wat ik eerst had ik leg er nog geld op toe maar ik heb nu wel een mooi tablet voor een redelijke prijs dus bij deze bedankt mediamarkt!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Thijs
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?