Klacht Media Markt: Uit coulance een cadeaubon

Klachtnummer
# 106701
Gebruiker
jgeelen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zoals in mijn eerdere klacht (https://www.klachtenkompas.nl/media-markt-webshop/levering-koelkastwasmachine) zou er uit coulance een cadeaubon opgestuurd worden, wat anderhalve week geleverd zou worden, is na een maand nog steeds niet gearriveerd?

De oplossing

Alsnog opsturen van de cadeaubon.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Geelen,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. De cadeaukaart zou u inmiddels ontvangen moeten hebben. Daar u aangeeft deze niet ontvangen te hebben zullen wij de kaart laten blokkeren. Er zal een nieuwe cadeaukaart opgestuurd worden. Ik verwacht dat u deze in de loop van volgende week zult ontvangen. Mocht dit niet zo zijn verneem ik dit graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen