Klacht Media Markt: vaat wasser al stuk

gwp

paul poelman een vaat wasser bij media markt gekocht 2 jaar met 2 jaar fabriek garantie bineen een al af geschrijven binen een jaar

een niewe vaat wasser

Media Markt
    Geachte meneer / mevrouw Poelmam,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u geruime tijd problemen ervaart met uw vaatwasser.

Graag vernemen wij in welke vestiging u deze vaatwasser heeft aangeschaft, daarnaast ontvangen wij graag het factuur-/bestelnummer van deze aankoop. Aan de hand van deze gegevens kunnen wij uw klacht verder in behandeling nemen.

In afwachting van uw reactie.

Kimberly
    MediaMarkt Nederland
    Media Markt
    Geachte meneer / mevrouw Poelman,

Bedankt voor uw reactie met de aanvullende informatie.

Wij hebben contact opgenomen met MediaMarkt Hengelo om navraag te doen met betrekking tot de status van de afhandeling van uw klacht.
    Op dit moment is uw klacht nog bij deze vestiging in behandeling. Zij zullen hierover spoedig contact met u opnemen.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

Kimberly
    MediaMarkt Nederland

gwp
niets laat niets van de kant van media markt horen zij hebben een voorstel van 150 euro gedaan en wij hebben foto s van de binen kant van de vaat wasser wat de monteur van wihrpool heeft gemaakt de slang staat al weer op knappen een tijbom

Ook een klacht indienen over Media Markt?