Klacht Media Markt: vaat wasser al stuk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 340499
Gebruiker
gwp
Datum
2 reacties

Details

De klacht

paul poelman een vaat wasser bij media markt gekocht 2 jaar met 2 jaar fabriek garantie bineen een al af geschrijven binen een jaar

De oplossing

een niewe vaat wasser

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer / mevrouw Poelmam,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u geruime tijd problemen ervaart met uw vaatwasser.

    Graag vernemen wij in welke vestiging u deze vaatwasser heeft aangeschaft, daarnaast ontvangen wij graag het factuur-/bestelnummer van deze aankoop. Aan de hand van deze gegevens kunnen wij uw klacht verder in behandeling nemen.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Kimberly
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer / mevrouw Poelman,

    Bedankt voor uw reactie met de aanvullende informatie.

    Wij hebben contact opgenomen met MediaMarkt Hengelo om navraag te doen met betrekking tot de status van de afhandeling van uw klacht.
    Op dit moment is uw klacht nog bij deze vestiging in behandeling. Zij zullen hierover spoedig contact met u opnemen.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Kimberly
    MediaMarkt Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gwp
Datum
Uiteindelijke oplossing
niets laat niets van de kant van media markt horen zij hebben een voorstel van 150 euro gedaan en wij hebben foto s van de binen kant van de vaat wasser wat de monteur van wihrpool heeft gemaakt de slang staat al weer op knappen een tijbom
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen