Klacht Media Markt: vaatwasser is betaald, zou 30 nov geleverd worden maar is nog steeds niet geleverd

Klachtnummer
# 143344
Gebruiker
tamara
Datum
1 reactie

Details

De klacht

27 nov heb ik online bij mediamarkt outlet n vaatwasser gekocht die 30 nov geleverd zou worden maar nog niet geleverd is! Ik heb al VAAK contact gehad met de klantenservice, en ze vele malen beloofd hebben dat ze me op n specifieke dag terug zullen bellen om de stand van zaken door te geven,maar 1 keer hun belofte na gekomen zijn.  Vorige week werd me gezegd dat voortaan 1persoon met mij contact op zou nemen omdat er nu al vele mensen mee bezig zijn.  Ik heb niks meer vernomen vanuit mediamarkt. Alle contact komt steeds vanuit mij, op die ene keer na. Steeds als ik bel, is de persoon van de backoffice, die contact met mij zou opnemen,naar huis of op dat moment niet bereikbaar.  Ze zijn er steeds mee bezig;waarmee precies kunnen ze me niet vertellen.  Er is me gezegd dat ik evt geld terug kan krijgen. dat wil ik niet want de vaatw heb ik gekocht met €120,- korting omdat de originele doos er niet bij zat.Ik wil de door mij bestelde en betaalde vaatwasser.Wat kan ik nu doen?

De oplossing

Ik wil de vaatwasser Bosch SMI90M15NL deze week nog ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Jansen,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is vervelend te vernemen dat uw bestelling in de outlet zoveel vertraging opgelopen heeft. Inmiddels is er contact met u opgenomen en word het product morgen bij u geleverd. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik dat graag van u. Anders vragen wij u om deze klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen