Opgelost door Media Markt: Vaatwasser maakt kortsluiting

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 108601
Gebruiker
Nobynl
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vaatwasser maakt kortsluiting na wasprogramma. Volgende dag werkt vaatwasser weer maar maakt opnieuw kortsluiting na was programma

De oplossing

Vaatwasser is gekocht op 1 mei 2015. reparatie of vervanging

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,Bedankt voor het melden van uw klacht.Media Markt Zoetermeer heeft inmiddels contact met u opgenomen en aangegeven dat er een thuisbezoek ingepland dient te worden om de klacht te verhelpen. Gezien dit door een monteur van de fabrikant wordt uitgevoerd is u geadviseerd om contact op te nemen met de fabrikant om een afspraak in te plannen.Uiteraard blijft Media Markt verantwoordelijk voor de afhandeling van uw klacht en de werking van uw product.Indien u vragen of opmerkingen heeft vernemen wij dit graag.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Nobynl
    Datum
    Helaas zat er een weekend tussen. Klacht is opgelost, jammer dat jezelf het initiatief moet nemen naar de derde partij: Whirlpool in dit geval.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nobynl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen