Opgelost door Media Markt: Vaatwasser maakt kortsluiting

Nobynl

Vaatwasser maakt kortsluiting na wasprogramma. Volgende dag werkt vaatwasser weer maar maakt opnieuw kortsluiting na was programma

Vaatwasser is gekocht op 1 mei 2015. reparatie of vervanging

Media Markt
    Geachte heer,Bedankt voor het melden van uw klacht.Media Markt Zoetermeer heeft inmiddels contact met u opgenomen en aangegeven dat er een thuisbezoek ingepland dient te worden om de klacht te verhelpen. Gezien dit door een monteur van de fabrikant wordt uitgevoerd is u geadviseerd om contact op te nemen met de fabrikant om een afspraak in te plannen.Uiteraard blijft Media Markt verantwoordelijk voor de afhandeling van uw klacht en de werking van uw product.Indien u vragen of opmerkingen heeft vernemen wij dit graag.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Nobynl
    Helaas zat er een weekend tussen. Klacht is opgelost, jammer dat jezelf het initiatief moet nemen naar de derde partij: Whirlpool in dit geval.

Nobynl

Ook een klacht indienen over Media Markt?