Klacht Media Markt: Vaatwasser met transportschade 4 weken geleden retour gestuurd, war blijft mijn geld?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 110300
Gebruiker
Georg de Vries
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 22 april is de nieuwe vaatwasser opgehaald omdat deze transportschade had.
Ik heb mijn geld nog steeds niet terug. Zou binnen 5-7 werkdagen moeten gebeuren.

Gewenste oplossing

Eindelijk mijn geld terug
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer de Vries,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Ik heb geprobeerd u telefonisch te benaderen, helaas is dit niet gelukt. Wij vinden het vervelend te vernemen dat u het aankoopbedrag nog niet heeft mogen ontvangen terwijl het product op 22 april al bij u opgehaald is. Hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan. Uw product is vandaag door onze vervoerder retour gekomen en als uitbetaling verwerkt. Het aankoopbedrag zal binnen enkele dagen op uw rekening zichtbaar moeten zijn. Waar het product al die tijd heeft gestaan zullen wij met onze vervoerder opnemen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
  2. Auteur
    Georg de Vries
    Datum
    Mij is door de klantenservice verteld, dat eerst een vrachtwagen vol retour gekomen spullen opgespaart wordt, voordat deze retour worden gestuurd naar Mediamarkt. Als je dus pech hebt, is jouw retour de eerste van een hele vracht en kun je dus lang wachten, zoals nu is gebeurt. Ik heb een maand moeten wachten op mijn geld, i.p.v. 5-7 werkdagen. Nooit meer Mediamarkt!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen