Opgelost door Media Markt: Vaatwasser niet geleverd

# 196147
Aafke

Een week geleden een vaatwasser besteld en betaald. Sinds afgelopen maandag iedere dag gebeld met de vraag wanneer hij geleverd wordt. 4 x een verschillend antwoord gekregen. Contact opgenomen met Exchange die de vaatwasser zou moeten leveren en inbouwen, deze meldde dat de berichten van de mediamarkt leeg bij hun binnenkomen en dat er al meer klanten van de mediamarkt hadden gebeld met dezelfde klacht.
De dame aan telefoon ontkende dit en zei sprak zichzelf twee keer tegen.
Op mijn ongenoegen antwoordde zij dat ik maar gewoon af moest wachten en ze niks voor mij kon doen.
Ik ben uiteraard beleefd gebleven maar heb wel gezegd dat ik dit niet vind kunnen en super klant onvriendelijk vind.
Ik besteed een hoop geld aan een nieuwe vaatwasser en dan heb ik het recht om te weten wanneer deze wordt geleverd.
Als dit door omstandigheden later word, heb ik hier begrip voor maar verwacht dan wel dat hier eerlijk naar mij over gecommuniceerd wordt en ik niet 4 x een ander antwoord krijg.

Ik wil zo spoedig mogelijk een afspraak over de levering in inbouw van mijn vaatwasser en vind een compensatie voor dit ongemak zeer op zijn plaats.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u tot op heden uw vaatwasser niet heeft ontvangen. Zoals telefonisch besproken was er inderdaad sprake van een probleem in de berichten welke door ons magazijn naar Exchange worden verstuurd. Wij hebben uw gegevens doorgezet aan Exchange en deze nemen vandaag voor 4 uur nog contact met u op om een afspraak in te plannen.

Betreffende het contact dat u met onze klantenservice heeft gehad, dit gaan wij uiteraard ook met hen bespreken. U had duidelijk geinformeerd moeten worden over het probleem.

Excuses voor het ongemak.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Aafke
    Fijn dat de belofte dat ik voor 16:00 zou worden terug gebeld dit keer is nagekomen. Jammer dat je je eerst zo boos moet maken voordat er wat gebeurd. Ik hoop dat de klantenservice voortaan beter zal informeren en in ieder geval eerlijk zal zijn mochten ze het niet weten.

Aafke

Ook een klacht indienen over Media Markt?