Opgelost door Media Markt: Vaatwasser niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 196147
Gebruiker
Aafke
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een week geleden een vaatwasser besteld en betaald. Sinds afgelopen maandag iedere dag gebeld met de vraag wanneer hij geleverd wordt. 4 x een verschillend antwoord gekregen. Contact opgenomen met Exchange die de vaatwasser zou moeten leveren en inbouwen, deze meldde dat de berichten van de mediamarkt leeg bij hun binnenkomen en dat er al meer klanten van de mediamarkt hadden gebeld met dezelfde klacht.
De dame aan telefoon ontkende dit en zei sprak zichzelf twee keer tegen.
Op mijn ongenoegen antwoordde zij dat ik maar gewoon af moest wachten en ze niks voor mij kon doen.
Ik ben uiteraard beleefd gebleven maar heb wel gezegd dat ik dit niet vind kunnen en super klant onvriendelijk vind.
Ik besteed een hoop geld aan een nieuwe vaatwasser en dan heb ik het recht om te weten wanneer deze wordt geleverd.
Als dit door omstandigheden later word, heb ik hier begrip voor maar verwacht dan wel dat hier eerlijk naar mij over gecommuniceerd wordt en ik niet 4 x een ander antwoord krijg.

De oplossing

Ik wil zo spoedig mogelijk een afspraak over de levering in inbouw van mijn vaatwasser en vind een compensatie voor dit ongemak zeer op zijn plaats.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u tot op heden uw vaatwasser niet heeft ontvangen. Zoals telefonisch besproken was er inderdaad sprake van een probleem in de berichten welke door ons magazijn naar Exchange worden verstuurd. Wij hebben uw gegevens doorgezet aan Exchange en deze nemen vandaag voor 4 uur nog contact met u op om een afspraak in te plannen.

    Betreffende het contact dat u met onze klantenservice heeft gehad, dit gaan wij uiteraard ook met hen bespreken. U had duidelijk geinformeerd moeten worden over het probleem.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Aafke
    Datum
    Fijn dat de belofte dat ik voor 16:00 zou worden terug gebeld dit keer is nagekomen. Jammer dat je je eerst zo boos moet maken voordat er wat gebeurd. Ik hoop dat de klantenservice voortaan beter zal informeren en in ieder geval eerlijk zal zijn mochten ze het niet weten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Aafke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen