Klacht Media Markt: Vaatwasser word niet geleverd

Vaatwasser bosch word niet geleverd

Dag, ik heb een vaatwasser van bosch besteld bij mediamarkt Ekkersrijt in Eindhoven. Deze beloofde dat de vaatwasser de volgende dag geleverd zou worden. Echter ben ik nu anderhalf week verder en elke dag sturen ze mij mail dat ze de volgende dag zullen leveren en komen ze niet. Ze hebben mij 1 week aan lijn gehouden. Ik vind dit niet acceptabel heb dagen thuis gezeten voor de vaatwasser. Ik word van kastje na de muur gestuurd. Ik bel elke dag met media markt en geven ze elke keer aan dat morgen geleverd word maar ze komen niet.

De vaatwasser leverd waar ik al anderhalf week op wacht

Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de door u bestelde vaatwasser niet binnen de gestelde termijn is geleverd. Onze excuses hiervoor.

Aangezien u de vaatwasser bij MediaMarkt Eindhoven Ekkersrijt heeft besteld, hebben wij uw klacht aan deze vestiging voorgelegd met het verzoek deze in behandeling te nemen en hierover contact met u op te nemen.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geinformeerd te hebben.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben contact opgenomen met MediaMarkt Eindhoven Ekkersrijt om navraag te doen met betrekking tot de status van de afhandeling van uw klacht.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?