Klacht Media Markt: Vaatwasser word niet geleverd

Klachtnummer
# 322789
Gebruiker
Vaatwasser bosch word niet geleverd
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Dag, ik heb een vaatwasser van bosch besteld bij mediamarkt Ekkersrijt in Eindhoven. Deze beloofde dat de vaatwasser de volgende dag geleverd zou worden. Echter ben ik nu anderhalf week verder en elke dag sturen ze mij mail dat ze de volgende dag zullen leveren en komen ze niet. Ze hebben mij 1 week aan lijn gehouden. Ik vind dit niet acceptabel heb dagen thuis gezeten voor de vaatwasser. Ik word van kastje na de muur gestuurd. Ik bel elke dag met media markt en geven ze elke keer aan dat morgen geleverd word maar ze komen niet.

De oplossing

De vaatwasser leverd waar ik al anderhalf week op wacht

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de door u bestelde vaatwasser niet binnen de gestelde termijn is geleverd. Onze excuses hiervoor.

    Aangezien u de vaatwasser bij MediaMarkt Eindhoven Ekkersrijt heeft besteld, hebben wij uw klacht aan deze vestiging voorgelegd met het verzoek deze in behandeling te nemen en hierover contact met u op te nemen.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland



  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben contact opgenomen met MediaMarkt Eindhoven Ekkersrijt om navraag te doen met betrekking tot de status van de afhandeling van uw klacht.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen