Klacht Media Markt: Valse belofte: Voor 22:00 besteld NIET morgen geleverd.

MZ

Op vrijdag 21 November GTA V besteld om 20:53 dus dan verwacht je het spel zaterdag te hebben en dan te kunnen spelen. Wel bevestigings email van de bestelling maar daarna geen enkel bericht meer.
Maandag nog steeds niks gehoord dus maar eens bellen wat er aan de hand is. Krijg je een verhaal over een technische storing bij een aantal bestellingen, waaronder dus ook die van mij. Of ik hier nog geen email over gehad had. Nee dus.
Dus ik geef aan dat ik dat weekend al het had willen spelen maar dat ik nu toch echt wil dat het spel dan in elk geval morgen geleverd wordt. Als ik een nieuwe bestelling zou plaatsen wordt dit nogsteeds belooft alleen is de prijs inmiddels met 8 euro (16%) omhoog.
Voor mijn al bestaande bestelling van vrijdag is het echter niet mogelijk om deze nu op dinsdag te bezorgen. Naar mijn mening dus zeer teleurstellend dat dit voor een nieuwe bestelling wel kan maar voor een bestaande niet geregeld kan worden.

Dat het spel alsnog morgen geleverd wordt. Dit moet simpel te realiseren zijn door intern een nieuwe bestelling aan te maken.

Media Markt
    Geachte meneer Zandstra,Allereerst hartelijk dank voor de gedane moeite om uw klacht zo helder uiteen te zetten. Het spijt mij te vernemen dat uw bestelling niet op het gewenste moment is gearriveerd. Wij doen onze uiterste best om een optimale service te leveren aan onze klanten en het betreurt mij dat dit in uw geval niet gelukt is.Zojuist heb ik u geprobeerd te bellen, echter had ik niet het geluk u te spreken. Graag wil ik middels dit schrijven reageren op uw klacht en een passende oplossing aan kunnen bieden. Uw bestelling hangt inderdaad in storing, waardoor wij niet met zekerheid kunnen zeggen wanneer uw bestelling geleverd zal worden. Ik kan u de volgende oplossingen bieden; u kunt uw product opnieuw bestellen in de webshop waardoor u het product morgen geleverd krijgt. Wij zullen ervoor zorgdragen dat u uw huidige aankoopbedrag vervolgens retour krijgt.Daarnaast kan ik u ook aanbieden dat u het product kosteloos kan afhalen in één van onze vestigingen. Ik bespreek vervolgens graag wat welke vestiging dan voor u het meest geschikt is, waarna ik kan regelen dat u het product vanavond nog kan afhalen in één van onze winkels.Graag verneem ik van u welke oplossing u het beste schikt.
    Nogmaals mijn excuses en ik zie uit naar uw reactie.
    Op uw voicemail vind u mijn telefoonnummer zodat u mijn vandaag kunt terugbellen over onderstaand.Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.Een vriendelijke groet,
    Annemarie van de Brug
    Customer Care Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?