Opgelost door Media Markt: Valse voorlichting door tussentijdse prijswijziging

Philip Kruft

Gisteravond zag ik in de webshop va MediaMarkt een waterdichte camera die ik op het oog heb voor 279 euro. Het is een goede prijs dus ik bestel meteen. Nadat ik nog even een goede geheugenkaart erbij heb gezocht is mijn bestelling compleet en rond ik snel de bestelling met iDeal af. Mooi.

NIET DUS. Dezelfde avond krijg ik de factuur opgestuurd waarop blijkt dat ik 299 euro voor de camera heb betaald. Ook op de website is de prijs inmiddels omhoog gegaan. De prijs is kennelijk in de tussentijd dat ik naar de geheugenkaart zat te zoeken met 20 euro verhoogd.
Ik bel vanmorgen met de ...klantenservice...van Mediamarkt en na een wachttijd krijg ik fijn te horen dat ze er niks mee willen doen. Niks geen stukje service. Niet willen begrijpen dat ze mensen zo gewoon vals voorlichten. Als ik op een product/prijs combinatie klik mag ik toch redelijkerwijs verwachten dat ik dat, evt. met of zonder verzend en/of administratiekosten , er ook voor moet betalen.

Het verschil in prijs teruggestort. Dat is dus 299-279= 20 euro.

Media Markt
    Beste meneer Kruft,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb uw klacht voorgelegd bij mijn collega's bij Media Markt Online.Er is inmiddels telefonisch contact met u geweest vanuit Media Markt Online. Er is aangegeven dat het verschil van €20,- terug gestort wordt op uw rekening.Wij hopen dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is afgehandeld.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
    Philip Kruft
    Bedankt voor de vlotte afhandeling. Ik hoop dat jullie de webshop aanpassen om vergelijkbare problemen te voorkomen in de toekomst.

Philip Kruft

Ook een klacht indienen over Media Markt?