Opgelost door Media Markt: Van een retourzending wordt een reparatiezendig gemaakt.

jan

Vandaag een TV terug gebracht bij de Media Markt vestiging in Den Bosch. Vorige week gekocht en al meteen bleek dat er een witte streep in het beeld verscheen. Eerst een paar dagen afgewacht af dat verdween of misschien door een instelling te verhelpen was. Niet zo. Mijn vrouw vond het geluid heel blikkerig. Alles keurig netjes in de originele verpakking naar de winkel gebracht. Bij zeer nauwgezette controle bleek een miniem krasje te zitten op de voet van de TV. We kregen te horen dat de TV gerepareerd zou worden en over twee weken klaar zou zijn. Ik kan me niet voorstellen dat dit te repareren is (de witten balk en het blikkerige geluid). In mijn ogen hadden ze gewoon een nieuwe TV moeten geven of gewoon ons geld terug. In onze ogen werd er gewoon spijkers op laag water gezocht. Voor mij een reden om niet meer bij de Media Markt iets te kopen.

Nieuwe TV of geld retour

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw televisie defect is geleverd. Zoals telefonisch besproken hebben wij inmiddels contact gehad met Media Markt Den Bosch en is het niet juist geweest om deze ter reparatie op te sturen. De televisie is in de vestiging helaas niet op voorraad en kan daarom niet daar omgeruild worden. De televisie zal nu doorgestuurd worden naar Media Markt Online en hier verwerkt worden als omruiling. Omdat wij niet willen dat u te lang zonder televisie zit wordt deze alvast verstuurd en ontvangt u dit toestel morgen.

Wij vernemen graag of u tevreden bent over de afhandeling.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Geachte mevrouw Meijer,
    Ik ben uitermate tevreden over de snelle en adequate afhandeling van mijn klacht. Mijn vertrouwen in de Media Markt is hiermee hersteld.
    Vriendelijke groet
    Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het prettig te vernemen dat u tevreden bent over de afhandeling en dat uw vertrouwen hiermee is herstel. Wij willen u daarom ook verzoeken de klacht af te sluiten.

Alvast bedankt.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    jan
    De klacht is snel en adequaat afgehandeld. Dank daarvoor.

jan

Ook een klacht indienen over Media Markt?