Klacht Media Markt: Van kastje naar de muur, artikel niet op voorraad, geannulleerd, geen compensatie

Koraalduivel21

Op 25 augustus een laptop gekocht online, was in de winkel niet op voorraad. Voor 23:00 uur besteld morgen in huis. De volgende dag alleen een bevestigingsmail dat op 27 augustus laptop zou worden geleverd, geen track & trace code ontvangen. Klantenservice gebeld, geen gehoor. Klantenservice chat gebruikt, eindelijk kon iemand me vertellen dat het tussen 14:55 uur en 16:55 uur zou worden geleverd. Hele dag thuis gezeten, geen pakketje. Laat in de avond vinden we pas een briefje van PostNL dat ze ons gemist hadden, maar niemand heeft aangebeld. De code op dat briefje gebruikt, leverdag gewijzigd naar 30 augustus tussen 10:00 uur en 12:30 uur. In de middag nog steeds niemand langs geweest. Klantenservice gebeld, die konden de bezorger niet bereiken en gingen ervan uit dat hij niet zou komen die dag. Daarna via de klantenservice chat, vertelde ze dat de laptop tijdelijk niet eens op voorraad is en dat er dus helemaal geen pakketje is. Het enige wat ze voor me kon doen was de bestelling annuleren en het geld terug storten. Annulering in gang gezet. In de avond een mail van mediamarkt dat mijn pakketje zou zijn bezorgd, maar dat is niet gebeurd. Pas op woensdag 4 september komen ze het pakketje ineens bezorgen terwijl ik deze al had geannuleerd.. Nu binnen 14 dagen na mijn aankoop een kortingsactie van 20%, daar had ik wel wat geld mee kunnen besparen. Alle medewerkers zeiden wat anders, werd van het kastje naar de muur gestuurd en nu willen ze geen kant op.. enige wat ze willen doen is een e-voucher van 20-euro aanbieden, maar daar heb ik niks aan want dit is geen service van mediamarkt

Ik zou het fijn vinden als mediamarkt mij tegemoet komt, aangezien ik geen goede service van ze heb gehad, 2 dagen thuis heb moeten zitten voor niks en alle medewerkers wat anders zeggen. Ik zou graag ter compensatie een vergoeding voor het ongemak willen hebben, aan een e-voucher van 20 euro heb ik namelijk niks.. maar bijvoorbeeld het terugbetalen van het verschil in prijs door de kortingsactie nu zou erg fijn zijn!

Ook een klacht indienen over Media Markt?