Klacht Media Markt: vandaag besteld, morgen in huis

Mandydeen

Onze koelkast begaf het zaterdagavond. De volgende dag, zondag 02-10-2016,
Om 13:00 via de website van Mediamarkt een koelkast besteld, vanwege de prijs, maar ook omdat hij de volgende dag bezorgd zou worden aldus de slogan op de website.
Vandaag 03-10-2016 de hele dag gewacht en pas om 17:30 krijg ik een mail met de mededeling dat hij op 04-10-2016 bezorgd wordt. Helaas, dan moet ik werken en moet dus troepen mobiliseren om de bezorger te ontvangen. Bovendien staat de inhoud van mijn oude koelkast straks 2 dagen bij de buren. Op zich geen ramp, maar haal op zn minst de slogan van de website! Volgende keer via een andere webwinkel die, naar eerdere ervaring, wel netjes de volgende dag bezorgd.

Adverteer niet met een belofte die je niet waar kunt maken.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw koelkast een dag vertraging heeft opgelopen. Wij doen altijd ons uiterste best om uw bestelling de volgende dag te leveren, helaas is dat mis gegaan. Wij gaan uitzoeken wat de oorzaak hiervan is en gaan er voor zorgen dat dit een volgende keer voorkomen wordt.

Graag willen wij u excuses aanbieden voor het ongemak.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?