Klacht Media Markt: Veel dode pixels linkboven in de hoek van samsung led tv

Dion

Hallo,
Ik heb 4-10-2015 een Samsung UE50JU6400KXXN led tv gekocht bij de Mediamarkt Maastricht. Maar sinds vanmorgen toen ik de tv aanzette heb ik een grote vierkant van ongeveer 99 dode pixels linksboven in de hoek. Ik vind het erg storend en wil graag dat het verholpen word.

Met vriendelijke groet
Dion

Ik wil graag de tv gerepareerd hebben, geld terug of de tv laten vervangen.

Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw televisie niet naar behoren werkt. Zoals telefonisch besproken hebben wij uw klacht voorgelegd bij Media Markt Maastricht. Naar verwachting nemen deze binnen 2 dagen contact met u op om de klacht inhoudelijk te bespreken.

Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

Geachte heer,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben van media Markt Maastricht vernomen dat er inmiddels contact is geweest. Na contact met Samsung zal iemand langs komen voor een reparatie aan huis. Mochten er verder nog problemen zijn kunt u altijd contact opnemen met Media Markt Maastricht.

Indien u tevreden bent met de geboden oplossing willen wij u vragen de klacht af te sluiten.

Geachte heer,

Terugkomend op uw klacht.

Helaas staat deze klacht tot op heden nog open. Wij willen u dan ook vragen de klacht af te sluiten indien u tevreden bent over de geboden oplossing.

Alvast bedankt.

Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?