Klacht Media Markt: vergoeding na een jaar nog steeds niet ontvangen!

Zula

Belachelijk dit! Mijn vergoeding nog steeds niet gekregen van de Mediamarkt Nieuwegein!
Ik probeer nu al een jaar mijn vergoeding terug te krijgen, vanwege een fout die mediamarkt Nieuwegein gemaakt heeft, waar ik de dupe van ben geworden en waar ik al een jaar achter aan zit.
Ze proberen op deze manier tijd te winnen zodat ik moe wordt en het opgeef zonder dat ik mijn vergoeding krijg, een andere beredenering kan ik me niet bedenken aangezien het zo lang heeft geduurd.
Steeds wordt me iets beloofd dat vervolgens niet wordt nagekomen. Ik vind dit uitermate triest.
Ik word aan het lijntje gehouden! Ik wil mijn geld gewoon terug!!!

Ik wil mijn vergoeding!

Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u al zo lang op een vergoeding wacht. Zoals telefonisch besproken hebben wij contact opgenomen met MediaMarkt Nieuwegein om uw klacht te bespreken. Wij hebben de klacht bij hen voorgelegd en hen verzocht het zo spoedig mogelijk op te lossen.

Wij nemen begin volgende week contact met u op om de status te bespreken.

Geachte mevrouw,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben zojuist een bericht van MediaMarkt Nieuwegein ontvangen. MediaMarkt Nieuwegein kan op de huidige gegevens helaas niets terugvinden. Wij willen u daarom vragen om door te geven waar de vergoeding precies voor is en of u misschien iets van een referentie heeft.

In afwachting van uw reactie.

Zula
    Hoe kan het dat niemand iets terug kan vinden?!!! Degene die toen mijn contactpersoon is, is Jesse Grobecker. Hij heeft al mijn gegevens: bankafschriften, etc. En ik heb dit meerdere malen moeten opsturen. Ze hebben er alles aan gedaan om me niet te vergoeden, terwijl ik er recht op heb. De vergoeding nogmaals is 2 maanden abonnement terugkrijgen omdat ik dubbel heb betaald en 2 maanden extra vergoeding omdat ik nu al meer dan een jaar wacht. Dit is mij beloofd 6 maanden geleden. Ik wil het nu echt afgehandeld hebben. Ik heb nog alle mails, mochten zij erom vragen.

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het vervelend dat het al zo lang duurt. Wij hebben uw reactie direct doorgegeven aan MediaMarkt Nieuwegein. Wij hebben hen verzocht bij de desbetreffende persoon na te vragen wat er precies is besproken en wat de status is. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen informeren wij u direct.

Bedankt voor uw geduld.

Zula
    Ik wacht nu al een tijdje. En mediamarkt Nieuwegein doet dit iedere keer weer: mij aan het lijntje houden. Is er nog steeds geen sprake van een terugkoppeling?

Bedankt voor uw reactie.

Omdat wij nog geen terugkoppeling hebben ontvangen hebben wij telefonisch contact gezocht met MediaMarkt Nieuwegein. Echter was de persoon welke destijds de vergoeding met u heeft besproken op vakantie. De medewerker heeft aangegeven zodra hij terug was direct met hem te bespreken wat de gemaakte afspraken waren en heeft aangegeven u tegemoet te komen voor het lange wachten. Hij heeft aangegeven dat hij u verder op de hoogte zal houden van de status. Uiteraard hebben wij hem gevraagd ook ons op de hoogte te houden.

Wij gaan er vanuit dat MediaMarkt Nieuwegein de klacht naar behoren af zal handelen.

MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?