Klacht Media Markt: verkeerd advies!!!

claudia

Zaterdag 21-03-2015 bij mediamarkt advies gevraagd voor een router deze jongeman adviseerde mij de apple airport. Thuis aangekomen alleen het plastic van de verpakking af gehaald bleek dus dat het apparaat alleen voor sneller internet is bedoeld. Ik heb hier dus niks aan. Maandag 23-03-2015 heb ik het apparaat terug gebracht. En daar kreeg ik te horen dat ze het apparaat terug moesten sturen naar een of andere afdeling om te kijken of er data op stond. Kosten tien euro!!!!!! En omdat het plastic er van af was krijg ik mijn geld niet terug. en nou zit ik voor 255 euro met tegoedbonnen in mijn maag!!!!!! echt ronduit belachelijk. klant is koning behalve bij de mediamarkt :-((

Had graag mijn geld terug gewild

Media Markt
    Geachte mevrouw,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat de router niet naar wens was.Media Markt Nieuwegein heeft contact met u opgenomen en de klacht met u doorgenomen. U heeft aangegeven dat u inmiddels uw geld op een andere manier heeft terug ontvangen.Met deze reden stellen wij voor uw klacht af te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?