Opgelost door Media Markt: Verkeerd geïnformeerd in de winkel

Martin1985

Ik heb in de winkel (Rotterdam Centrum) een Samsung Galaxy Alpha gekocht. Ik wilde een toestel waar een geheugenkaartje in kan en het toestel moest een goede accuduur hebben. Dit zou bij dit toestel het geval zijn. Wat blijkt? Er kan in dit toestel helemaal geen geheugenkaartje en bij nader onderzoek blijkt dit toestel bekend te staan om zijn zwakke accuduur. Kortom ik ben volledig verkeerd voorgelicht. Zoals ik hier vaker lees neemt Mediamarkt Rotterdam Centrum de telefoon niet op. Ook niet na meerder malen bellen en langer dan een halfuur in de wacht gestaan te hebben.

Ik wil de telefoon graag retourneren. Ik wil in contact komen met Mediamarkt Rotterdam Centrum, omdat de verpakking van het toestel al geopend is. Het zou fijn zijn als zij telefonisch contact opnemen, want ze nemen zelf niet op.

Martin1985
    Mediamarkt Rotterdam heeft haar fout toegegeven en mijn ongebruikte telefoon retour genomen. Bedankt voor de snelle afhandeling!

Martin1985

Ook een klacht indienen over Media Markt?