Opgelost door Media Markt: Verkeerd geïnformeerd in de winkel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 108844
Gebruiker
Martin1985
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb in de winkel (Rotterdam Centrum) een Samsung Galaxy Alpha gekocht. Ik wilde een toestel waar een geheugenkaartje in kan en het toestel moest een goede accuduur hebben. Dit zou bij dit toestel het geval zijn. Wat blijkt? Er kan in dit toestel helemaal geen geheugenkaartje en bij nader onderzoek blijkt dit toestel bekend te staan om zijn zwakke accuduur. Kortom ik ben volledig verkeerd voorgelicht. Zoals ik hier vaker lees neemt Mediamarkt Rotterdam Centrum de telefoon niet op. Ook niet na meerder malen bellen en langer dan een halfuur in de wacht gestaan te hebben.

De oplossing

Ik wil de telefoon graag retourneren. Ik wil in contact komen met Mediamarkt Rotterdam Centrum, omdat de verpakking van het toestel al geopend is. Het zou fijn zijn als zij telefonisch contact opnemen, want ze nemen zelf niet op.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Martin1985
    Datum
    Mediamarkt Rotterdam heeft haar fout toegegeven en mijn ongebruikte telefoon retour genomen. Bedankt voor de snelle afhandeling!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Martin1985
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen