Klacht Media Markt: verkeerd ingelicht, besodemieterd

w

Vanavond een smart Phone gekocht van het merk Samsung.
Wordt er in de winkel tegen ons verteld dat je bij de Samsung galaxy S4 mini bij Samsung een cash back van E20,- kunt aanvragen. Echter op de site van Samsung is nergens te vinden dat deze aanbieding geldig is. Deze is nml 31-12-2015 verlopen.
Slecht dat mensen zo verkeerd worden voorgelicht en dus onnodig meer betalen dan de bedoeling was.

Ik had graag de E20,- euro die wij volgens de medewerker van de mediamarkt retour zouden kunnen krijgen van Samsung, retour van de mediamarkt.
Zij hebben ons tenslotte doen geloven dat wij dit terug zouden krijgen en dus een consument verkeerd ingelicht en dus daardoor een verkeerde keuze hebben laten maken.

Media Markt
    Geachte mevrouw Hofmans,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Graag willen wij weten bij welke vestiging u de telefoon heeft aangeschaft en met wie u heeft gesproken.

Wilt u dit door middel van een bericht in deze klacht kenbaar maken zodat ik uw klacht bij de juist persoon kan voorleggen.

Ik verneem graag van u.

Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
    w
    Goedendag wij hebben de telefoon gekocht in de winkel in Venlo.
    Helaas weet ik niet meer de naam van de medewerker.
    Het was een man en hij was werkzaam op de afdeling telefonie die woensdagavond 27 januari.
    mvgr Wendy Hofmans
    Media Markt
    Geachte mevrouw Hofmans,

Hartelijk dank voor uw reactie

Wij hebben uw klacht bij de desbetreffende vestiging neergelegd. Deze hebben mij aangegeven dat u met de aankoopbon terug kunt komen naar de vestiging. Hier zullen ze samen met u naar een oplossing zoeken. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben hoor ik graag van u.

Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?