Opgelost door Media Markt: Verkeerd ingelicht en product werkt niet naar verwachting zoals verteld.

DefqonOne

De airco die hebt gekocht werkt niet zoals omschreven door de verkoper.. ik ben niet tevreden met het product en dus naar de klantenservice gebeld... waar ik vriendelijk tehoren kreeg dat ik het apparaat kon retourneren.. ik dus 20 min later en 25km verder aangekomen.. kom ik bijde klantenservice aan waar ik word verteld dat de airco niet geretourneerd kan worden... ik ben slecht ingelicht.. plus hij doet gewoon niet wat ik ervan verwacht plus ik ben niet onder de indruk van de amateuristische klantenservice, telefoonisch en in de winkel was het slecht..

Ik wil erg graag mijn geld terug want het heeft mij 275 euro gekost.. plus ik ben verkeerd ingelicht! er werd mij verteld dat het mijn kamer goed zou koelen en met het ding aan zit ik nog tezweten! Ik verwacht een compensatie of vervangend product dat zijn werk wel doet!

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw airco niet werkt zoals verwacht. Om na te gaan wat wij voor u kunnen betekenen vernemen wij graag van u waar u deze airco heeft aangeschaft en of u hier misschien een referentienummer van heeft. Na ontvangst van deze gegevens zullen wij u informeren over de mogelijkheden.

In afwachting van uw reactie.

Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
    Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie.

Een product dat in de winkel is gekocht kan, zoals de voorwaarden en de bon aangeven, niet retour indien deze uitgepakt en in gebruik genomen is. Ondanks dat deze producten in waarde afnemen na gebruik en vaak niet meer verkocht kunnen worden willen wij graag een uitzondering maken. Wij willen u graag helpen met een nieuw product of uw geld terug. Het is dan wel van belang dat u met het volledige product naar de vestiging komt en dit bericht laat zien aan de medewerkers van de service afdeling.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
    DefqonOne
    De klacht is hier bij goed opgelost, ik heb mijn geld teruggekregen, dank u wel Mw. F. Meijer.

DefqonOne
ik heb mijn geld terug gekregen en ik ben extra ingelicht op het retourbeleid van Apparaten die onder het label Hygiene vallen.

Ook een klacht indienen over Media Markt?