Klacht Media Markt: Verkeerde aankoop op basis van verkeerde informatie

Klachtnummer
# 688876
Gebruiker
MeneerOpgelichtTon
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heel triest! Voor ik mijn Iphone 12 accu bij de MediaMarkt liet vervangen heb ik medewerkers gevraagd of dit een orginele batterij is.

Als antwoord kreeg ik ja, dat lijkt mij dan ook eerlijk doordat zij de zelfde batterij vervangingsprijs vragen als Apple.

Na reparatie blijkt dat het geen orginele batterij is.

Lekker is dat nu heb ik meldingen dat mijn batterij conditie niet leesbaar is en heb ik geen orginele batterij.
Sinds die dag wilt de Iphone ook niet meer updaten. Bedankt MediaMarkt voor de misleiding en bedrog en het aannemen van het geld voor een reparatie waar dit soort problemen naar voren komen.

Na terugkomst bij de MediaMarkt kort gezegd als antwoord, dat ik pech heb en beter had moeten informeren wat ik wel heb gedaan.

Nu heb ik:
- Geen orginele accu
- Het zelfde betaald wat ik bij de Apple store ook zou betalen
- Een foutmelding over batterij conditie
- En mijn telefoon kan niet meer updaten
- Een ontevreden klant die zich opgelicht/misleid/bedrogen voelt

De medewerker van MediaMarkt is niet bereid tot een restitutie zodat ik mijn telefoon degelijk kan repareren

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug, zodat ik mijn telefoon kan laten repareren met een orginele accu.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen