Klacht Media Markt: Verkeerde abonnement

Thierno

14/08heeft Media Markt medewerker een abonnement met 4G en onbeperkt bellen afgesloten. Ik moet 29 euro per maand betalen.
Het bleek dat hij een verkeerde abonnement heeft afgesloten. Met 1G en 100 sms/bellen voor 29 euro.
ik heb wel een contract voor 4G en onbeperkt gekregen.
Ik wordt verteld dat die bonen 3 dagen wordt aangepast. Tot noemen toe is die niet aangepast. Tele2 claim dat Media Markt moet iets doen.
Dus ik heb abonnement voor 29 euro maar met verkeerde bundel.

Juiste bundel

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vervelend te vernemen dat de verkeerde bundel is aangesloten. Wij hebben zoals telefonisch besproken uw klacht voorgelegd bij Media Markt Duiven. Media Markt Duiven heeft aangegeven hier al mee bezig te zijn geweest. Echter klopt het niet dat Media Markt nog iets moet doen. Tele2 hoeft alleen nog maar de bundel om te zetten. Media Markt Duiven gaat direct contact opnemen met Tele2 om dit te bespreken. Zodra wij een terugkoppeling hebben gaan wij u hier direct over informeren.

Terugkomend op uw klacht.

Helaas heeft Media Markt Duiven u meerdere malen niet kunnen bereiken en uw voicemail ingesproken. Wij willen u verzoeken spoedig contact op te nemen met Media Markt Duiven om uw klacht verder te behandelen.

Alvast bedankt.

Thierno
    Media Markt claim dat aan Tele2 light.tot noe toe is de status van mij abonament niet verandert.

Bedankt voor uw reactie.

Media Markt Duiven probeert met u in contact te komen om de klacht te bespreken, helaas bent u niet telefonisch bereikbaar. Wij willen u verzoeken te reageren op de voicemail van Media Markt Duiven.

Alvast bedankt.

Terugkomend op uw klacht.

Helaas hebben wij tot op heden geen reactie ontvangen. Ook Media Markt Duiven heeft niets meer van u vernomen. Indien wij geen reactie van u ontvangen gaan wij er vanuit dat uw klacht is afgehandeld. Mocht dit niet het geval zijn vernemen wij uiteraard graag van u.

Thierno
    Halo,ik kreeg te horen van een Media Markt medewerker Duiven dat ze niks meer kan doen dan wachten.
    Dus moet ik ook wachten.Tot wanner werkt de medewerker niet.
    We zitten nog bijna 2 maanden later en is niks verandert....

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u moet wachten. Echter heeft Media Markt Duiven alles gedaan wat mogelijk is en blijven zij contact opnemen met Tele2 om het oplossen van uw klacht te bespoedigen.

Excuses voor de vertraging.

Thierno
    Ik heb geen probleem met wachten.
    Het is al gebeurd.Maar ik wil graag weten hoe lang moet ik wachten?

Bedankt voor uw reactie.

Gezien Tele2 momenteel actie moet ondernemen kunnen wij helaas niet zeggen hoe lang dit precies gaat duren. Zodra er meer bekend is informeren wij u hier direct over.

Excuses voor de vertraging.

Thierno
    Ik vind het belachelijk!!!!we zijn 2 maanden later en er is niks gedaan! !!!!

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben Media Markt Duiven opnieuw verzocht contact op te nemen met Tele2 om na te gaan wat de status is. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen van Media Markt Duiven informeren wij u hier direct over.

Bedankt voor uw geduld.

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben van Media Markt Duiven vernomen dat er opnieuw contact is geweest met Tele2. Tele2 heeft aangegeven dat ze geen antwoord kunnen geven op de vraag wanneer het precies opgelost is. Tele2 geeft dus aan dat wij af moeten wachten. Meer kunnen wij helaas niet voor u betekenen. Voor verdere vragen wil ik u verwijzen naar Tele2.

Excuses voor het ongemak.

Thierno
    Dus Media Markt neem geen verantwoordelijk. ....
    Dan moet ik mij advocaat inschakelden.
    Jammer....

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het jammer te vernemen dat u niet tevreden bent over de manier waarop Media Markt Duiven met uw klacht om gaat. Media Markt heeft in deze alles gedaan wat wij voor u kunnen betekenen. Momenteel kan alleen Tele2 uw klacht oplossen. Media Markt Duiven heeft haar uiterste best voor u gedaan het zo snel mogelijk voor u op te lossen. Helaas kan dit niet zonder medewerking van Tele2.

Excuses voor het ongemak.

Thierno
    Ik ben diegene die met verkeerde abonament zit.
    Het is de schuld van Media Markt medewerker.
    Media Markt moet het dus oplossen

Bedankt voor uw reactie.

Zoals aangegeven kunnen wij momenteel niets anders doen dan afwachten. Tele2 is er mee bezig om dit op te lossen. Zodra dit opgelost is wordt u hier uiteraard over geinformeerd.

Bedankt voor uw geduld.

Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?