Klacht Media Markt: Verkeerde aflevering en nu niet meer beschikbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 89905
Gebruiker
F.laske
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Vrieskast online besteld. Beschadigd geleverd. Afgesproken de kast om te ruilen op mijn woonadres.
Vrachtwagen komt ophalen, maar heeft de nieuwe kast niet bij zich. Deze staat in een andere auto. Ik geeft de beschadigde kast niet mee.
De volgende dag wordt de omruil ingepland. Ik krijg een sms dat de omruil, bij mij, om 10:21 plaats zal vinden. Om 11:10 nog geen auto. Ik bel naar transporteur, kast is door overbelasting niet in de auto geplaatst .De volgende dag maar weer. Krijg telefoon dat vorige dag de kast terug is gestuurd naar MM??? Nu kast niet meer leverbaar.

Gewenste oplossing

Omruil. Transportbedrijf komt kast halen en tegelijkertijd afleveren op mijn adres.Media Markt
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Laske,
    Inmiddels is er contact met u geweest over de bestelling van uw zoon welke beschadigd is geleverd. Wij hebben middels dit contact de klacht voor u opgelost. Nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor deze klacht te sluiten.
    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Kimberly Tacq
    Media Markt Online Klachtenafhandeling
  2. Auteur
    F.laske
    Datum
    Op 29/12 zegt medewerker van webshop Martin, dat het geld teruggestort is. Vandaag geld nog niet op rekening. Ik bel en krijg te horen dat geld niet is overgemaakt. Uit coulance krijg ik 10% korting als ik bij MM een andere vrieskast koop. Ik vind dit gezien het geknoei van MM een trieste oplossing.
  3. Auteur
    F.laske
    Datum
    Overigens heeft MM mij niets aangeboden. In een tel. Gesprek van 45 minuten kwam dit onzinnige voorstel.
    Ik wil alleen dezelfde vrieskast, onbeschadigd, en met minstens 25% korting, dat is nog boven de kostprijs.
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer Laske,Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken over de passende oplossing voor beide partijen.Wij zijn een nieuwe levering overeengekomen met een passende coulance voor u. Nogmaals bieden wij ons excuus voor de ontstane situatie.Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Annemarie van de Brug
    Media Markt Online
  5. Auteur
    F.laske
    Datum
    Inderdaad met Annemarie afgesproken om de nieuwe vrieskast te leveren op vrijdag 16/01 in Badhoevedorp.
    Transportbedrijf meldt dat deze geleverd zal worden op woensdag in Aalsmeer. Ik bel met transportbedrijf en met Annemarie, dat dit niet goed gaat. Volgens Annemarie komt het helemaal goed en wordt op vrijdag geleverd in Badhoevedorp.
    Wat denk je, de vrieskast is op woensdagmiddag om ongeveer 16:00 uur geleverd in Aalsmeer. Wat een gepruts.
    Als verantwoordelijke zou ik mij doodschamen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen