Opgelost door Media Markt: Verkeerde artikel geleverd

Roel

Bij de Mediamarkt online een racestoel en racestuur voor de Xbox One besteld. Hierbij zou ik F1 2019 Anniversary Edition voor de Xbox One ontvangen. Nadat ik de stoel en het stuur geleverd heb gekregen was er geen spel te bekennen. Ik heb hiervoor vervolgens contact opgenomen met de Mediamarkt en zij rade aan om naar een vestiging te gaan om het spel alsnog te krijgen. Helaas werd ik op het verkeerde been gezet, want dit is niet mogelijk bij de Mediamarkt wanneer je iets online besteld. Een werknemer van de Mediamarkt heeft vervolgens geregeld dat het spel alsnog opgestuurd zou gaan worden. Hiervoor heb ik tot twee keer toe een bevestiging gekregen voor een PS4 spel. Na deze twee maal telefonische te hebben geannuleerd, heb ik alsnog een pakketje mogen ontvangen. Tot mijn grote verbazing zat er geen spel in maar een Powerbank. Na wederom contact met de Mediamarkt te hebben opgezocht, wordt mij vervolgens verteld via email dat het spel niet langer meer leverbaar is en er wordt verder geen oplossing aangeboden.

Na ruim twee maanden van contact via email, telefoon, fysiek en facebook. Waarbij de reactie op email vaak uit blijft vanuit de mediamarkt. Verwacht ik dat het spel voor de Xbox One alsnog geleverd wordt of dat ik de aankoopwaarde van het spel teruggestort krijg.

Roel
Uiteindelijke oplossing Een MediaMarkt cadeaubon ter waarde van het spel is naar mij opgestuurd.