Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Media Markt: Verkeerde bestelling/ Lange besteltijd
Details
De klacht
Zaak 1:Een aantal weken geleden een wasdroger besteld, zou de volgende dag geleverd worden. Er is de volgende dag iets geleverd, namelijk een koelkast. Vervolgens ons beloofd de volgende dag de droger te leveren. De volgende dag hebben wij niets ontvangen en pas rond 18/19u zijn wij gebeld met de info 'meneer, wij kunnen uw bestelling pas volgende week afleveren'. Dus ik heb mijn bestelling geannuleerd en mijn aankoop uitgesteld.
Zaak 2:
Een paar maanden later opnieuw een bestelling geplaatst (wasdroger) bij Media Markt. Op de website stond 'leverbaar binnen 5 (of 7) dagen'. Echter kreeg ik twee weken later pas een bericht dat de wasdroger over twee weken geleverd kon worden.
Zaak 3:
Een simpele Wifi Repeater besteld die volgens de website binnen 2 dagen geleverd zou worden! Nou... ik wacht er nog steeds op! We zijn inmiddels 3 weken verder.
Ik heb vaak contact opgenomen, zijn veel toezeggingen gedaan... maar zijn niks nagekomen. Super jammer!
De oplossing
Ik wil graag een compensatie (een echte compensatie!) voor alle moeite (en vooral tijd) die ik hierin heb moeten steken. Ik heb hele lange tijden in de wacht moeten staan.. onvriendelijke medewerkers gesproken.. en naar mijn idee ben ik niet al te serieus genomen.Overigens zit ik al 3/4 weken met een slechte verbinding thuis waardoor ik niet in mijn werkkamer kan werken! beïnvloed mijn prestaties.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.