Opgelost door Media Markt: Verkeerde bestelling/ Lange besteltijd

Zaak 1:
Een aantal weken geleden een wasdroger besteld, zou de volgende dag geleverd worden. Er is de volgende dag iets geleverd, namelijk een koelkast. Vervolgens ons beloofd de volgende dag de droger te leveren. De volgende dag hebben wij niets ontvangen en pas rond 18/19u zijn wij gebeld met de info 'meneer, wij kunnen uw bestelling pas volgende week afleveren'. Dus ik heb mijn bestelling geannuleerd en mijn aankoop uitgesteld.

Zaak 2:
Een paar maanden later opnieuw een bestelling geplaatst (wasdroger) bij Media Markt. Op de website stond 'leverbaar binnen 5 (of 7) dagen'. Echter kreeg ik twee weken later pas een bericht dat de wasdroger over twee weken geleverd kon worden.

Zaak 3:
Een simpele Wifi Repeater besteld die volgens de website binnen 2 dagen geleverd zou worden! Nou... ik wacht er nog steeds op! We zijn inmiddels 3 weken verder.

Ik heb vaak contact opgenomen, zijn veel toezeggingen gedaan... maar zijn niks nagekomen. Super jammer!

Ik wil graag een compensatie (een echte compensatie!) voor alle moeite (en vooral tijd) die ik hierin heb moeten steken. Ik heb hele lange tijden in de wacht moeten staan.. onvriendelijke medewerkers gesproken.. en naar mijn idee ben ik niet al te serieus genomen.

Overigens zit ik al 3/4 weken met een slechte verbinding thuis waardoor ik niet in mijn werkkamer kan werken! beïnvloed mijn prestaties.

Media Markt
    Geachte heer,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Zoals telefonisch besproken vind ik het heel erg vervelend dat uw bestellingen niet naar wens is verlopen. De bestelling kon helaas niet meer aangemaakt worden en is daarom aan u uitbetaald. Het gedeelte dat met cadeaukaart betaald is staat weer op uw cadeaukaart en het gedeelte dat met iDeal betaald is staat weer op uw rekening.

Excuses voor het ongemak.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Online
    Sam075
    Inderdaad, zoals telefonisch besproken. Echter mis ik het stukje over 'compensatie' die mij is toegezegd door u. Als u dat in uw voorstel meeneemt kunnen we mijn klacht afsluiten.
    Media Markt
    Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Ook de toegezegde cadeaukaart zal aan u verzonden worden. Deze zal u binnen 2 weken ontvangen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Online
    Netjes afgehandeld!

Sam075

Ook een klacht indienen over Media Markt?